صید: امیدوارم در مسابقات المپیک زمستانی نتیجه خوبی کسب کنم

اسکی باز کشورمان گفت: سه دوره متوالی در مسابقات المپیک زمستانی شرکت کرده ام و امیدوارم در این دوره نتیجه خوبی کسب کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز مراسم بدرقه اعضای کاروان ورزشی کشورمان به مسابقات المپیک زمستانی چین ۲۰۲۲ با حضور وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

سید ستار صید، اسکی باز کشورمان گفت: من تاکنون سه دوره متوالی در مسابقات المپیک زمستانی شرکت کرده ام و در مسابقات ترکیه موفق شدم، سهمیه حضور در مسابقات المپیک زمستانی چین را کسب کنم. من در سه مسابقه داخلی نیز نفر اول شدم و حضورم در المپیک زمستانی را قطعی کردم و امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنم.

عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در بخش آلپاین و سید ستار صید در صحرانوردی نماینده‌های اسکی ایران هستند.

او درباره تحریم مسابقات المپیک زمستانی چین توسط برخی از کشور‌ها عنوان کرد: سیاست هیچوقت نباید در ورزش دخالتی کند و این کار توسط برخی از کشور‌ها اشتباه است. ما ورزشکاران برای همبستگی، دوستی و برادری در مسابقات المپیک زمستانی شرکت می‌کنیم.

کشور‌های آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلیس و ژاپن اعلام کرده اند که به دلیل مسائل حقوق بشری در مسابقات المپیک زمستانی چین را تحریم دیپلماتیک می‌کنند، اما ورزشکاران این کشور‌ها در مسابقات شرکت خواهند کرد. تحریم مسابقات این کشورها واکنش شدید دولت چین را به همراه داشته است.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار