احمدی: می‌خواهم بهترین عملکردم را در المپیک پکن داشته باشم

ورزشکار المپیکی کشورمان گفت: قصد داریم برترین رتبه و مقام را در مسابقات المپیک پکن ۲۰۲۲ به دست بیاوریم

باشگاه خبرنگاران جوان - مراسم بدرقه المپین‌های ایران در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ امروز در آکادمی ملی المپیک با حضور ۳ ورزشکار المپیکی، وزیر ورزش و جوانان و سفیر چین در ایران برگزار شد.

عاطفه احمدی ورزشکار المپیکی در مورد این مراسم گفت: همه عوامل برای این مراسم زحمت کشیدند و این باعث دلگرمی ما می‌شود. من برای رسیدن به المپیک، ۸ سال زحمت کشیدم. به اهدافم رسیدم، اما هدفم رسیدن به برترین مقام است. برای بهترین عملکردم را در المپیک داشته باشم. امیدوارم همه ورزشکاران در المپیک، بهترین خودشان را ارائه دهند. همیشه امید داریم، اما مدال به دست آوردن، سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین رتبه‌ها در این مسابقات کسب کنیم.

آلماتی و پکن دو شهر نامزد برای برگزاری این مسابقات بودند و در نهایت پکن به عنوان میزبان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ معرفی شد. پایتخت چین اولین شهری خواهد بود که هم میزبان المپیک تابستانی و هم زمستانی بوده‌است. با وجود اعتراض فعالان حقوق بشر و نگرانی از کمبود برف طبیعی در کوه‌ها، پکن به دلیل میزبانی موفق المپیک ۲۰۰۸، بدل به شانس اول میزبانی المپیک زمستانی شد و در رقابت نهایی، با ۴۴ رای در مقابل ۴۰ رای آلماتی، میزبانی را به دست آورد.

مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن تا یک اسفند ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار