وزیر ورزش و جوانان: مطمئنم المپین‌های اسکی بهترین عملکردشان را در المپیک زمستانی خواهند داشت

حمید سجادی گفت: مطمئن هستم که نمایندگان اسکی کشورمان در المپیک زمستانی با تعصب و غیرت خود بهترین نتیجه را رقم می‌زنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی در جمع خبرنگاران گفت: انتظار مدال از المپین‌های اسکی  نداریم، اما مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و غیرتی که دارند بهترین نتیجه شخصی شان را به نمایش خواهند گذاشت.

آیا مسائل اسکی بازان را قبل از المپیک زمستانی پیگیری می‌کنید؟

بله،کشورمان ۳ نماینده در المپیک زمستانی و هیئت همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. انشاالله من هم توفیق داشته باشم به اتفاق رئیس کمیته ملی المپیک بین ۲ تا ۳ روز در محل برگزاری رقابت‌ها از بازی‌ها دیدن کنم و جلساتی برای دیدار با همکاران عزیزمان در سطح بین المللی و قاره آسیا مخصوصا با مسئولان و مقامات کشور میزبان چین داشته باشیم.

نظرتان درباره میزبانی چین از المپیک زمستانی چیست؟  

 این نوع تعاملات و توافق‌هایی که بین ۲ کشور است سرفصل جدیدی از همکاری‌های ما است و افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خودم برای ۲ کشور می‌بینم. اگر توفیق حضور پیدا کنم این اولین تجربه من از بازی‌های زمستانی خواهد بود و بسیار مشتاقم که از نزدیک این حضور را تجربه کنم. برگزاری این رویداد‌ها نیاز به تکنولوژی خاصی دارد و کشور چین  رویداد‌های خوبی را میزبانی کرده است. امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار