بهره برداری از رادیولوژی جدید سی سخت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دستگاه رادیولوژی شهر سی سخت برای خدمات رسانی به بیماران راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - یک دستگاه رادیولوژی با به روز‌ترین سامانه تصویر برداری در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت راه اندازی شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آیین افتتاح رادیولوژی سی سخت گفت: وجود چنین تجهیزاتی در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت شهرستان دنا ضمن اینکه موجب رفاه حال شهروندان و کاهش هزینه‌ها در شهرستان دنا را در پی دارد موجب کاهش مراجعه بیماران این شهرستان به مراکز درمانی استان می‌شود.
 
یزدان پناه گفت: خوشبختانه در سفر ریاست جمهور به استان اعتبارات جدید برای بیمارستان شهر سی سخت دریافت شد و پیش بینی می‌شود ساختمان این بیمارستان در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.
 
او از پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان برای ساخت بیمارستان شهر پاتاوه هم خبر داد و گفت: هفته آتی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در این بخش و تایید نهایی مکان، از سوی وزارت بهداشت کشور عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان آغاز می‌شود.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا هم گفت: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی بخش رادیولوژی در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت راه اندازی شد.
 
ظفر پریسایی گفت: همکاری بین بخشی و مطالبه گری مردم در این شهرستان در ایام بحران‌ زلزله و ویروس کرونا باعث شد که سامانه رادیولوژی در مرکز جامع سلامت شهر سی سخت راه اندازی شود.
 
او به مزایایی این دستگاه جدید رادیولوژی اشاره کرد و گفت: کیفیت بالا و وجود کمترین اشعه در این دستگاه، تسهیل در بایگانی تصاویر، انتقال آسان تصاویر برای مراکز تخصصی از جمله مزیت‌های این دستگاه رادیولوژی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار