برگزاری اجلاسیه ۱۳۷ شهید و رزمنده شهرستان چرام

اجلاسیه ۱۳۷ شهید و رزمندگان شهرستان چرام با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این آیین با بیان اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چراکه آغازی بر سیر تحولات جهانی است گفت: بزرگ‌ترین عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی  ایران به وقوع پیوست.

حجت الاسلام حسین طیبی فرد با اشاره به اینکه تاکنون چند انقلاب در کشور از سال ۵۷ تاکنون رخ داده افزود: یکی از این انقلاب ها ، انقلاب سوم بوده که مربوط به عملیات وعده صادق است که موجب شد انقلاب جدیدی در جهان شکل پیدا کند.

وی بیان کرد: تمام قدرت های دنیا برای مقابله با عملیات تنبیه ، رژیم صهیونیستی برخاستند به طوری که بیش از ۲۰۰ فروند هواپیما بالای سر کشورها بلند شد که از عملیات جمهوری اسلامی جلوگیری و پهپادهای ما را منهدم کنند.

طیبی فر تصریح کرد: چهار قدرت اتمی دنیا از جمله آمریکایی‌ها برای مقابله با عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی آمدند، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز شما صدای انقلاب اسلامی، اسلام و صدای شکستن کسانی که ادعای کدخدایی دنیا را می‌کردند را در گوشه و کنار جهان می‌شنوید.

وی اظهار کرد: روح و جان انقلاب اسلامی در دنیا اثر کرده و امروز صدا و شعارهایی که ملت ایران اسلامی در سال ۵۷ در دفاع از مظلوم سر می‌دادند در سرزمین امریکا و دنیا شنیده می‌شود.

طیبی فر گفت: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات "وعده صادق" نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: وقتی عملیات وعده صادق شکل گرفت تمام ملت مسلمان و انسان‌های آزادی‌خواه ابراز خوشحالی کردند و همه این ها به دلیل استقامت، ایستادگی و صبر ملت ایران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: باید افتخار کنیم که اگر صدای اسلام در چهار گوشه دنیا شنیده می‌شود به دلیل خون‌فشانی شهدا ست.

وی افزود: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا پیروی از ولایت فقیه مطرح شده ولایت فهمی، باوری و یاوری سه مقوله‌ای که شهدا به آنها عمل کرده و هرکس این سه مقدمه را داشته باشد یعنی ولایتمدار است.

طیبی فر گفت: نباید با رشوه گرفتن، گران‌فروشی و ظلم کردن به دیگران و چپاول بیت‌المال دل مردم و خانواده‌های معظم شهدا را لرزاند .

وی به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: بحث جوانی جمعیت یک بحث جدی در جامعه و جهاد است.

طیبی فر با اشاره به کشتار زنان و بچه ها در غزه از سوی رژیم صهیونیستی افزود: به همین دلیل امروز رژیم صهیونیستی نزد ملت‌های دنیا منفور است.

وی اظهار کرد: امروز نظام مقدس اسلامی به برکت انقلاب به این توانمندی رسیده که برای نخستین بار تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی را از خاک ایران انجام دهد که این اقدام جهادی نشان از درهم شکسته شدن همینه رژیم اسرائیل دارد و مایه افتخار است.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این اجلاسیه ضمن قدردانی از حضور مردم و دست‌اندرکاران برگزاری این اجلاسیه ، گفت : خدا را سپاسگزاریم که راه عزت و شرافت دنیا و سعادت آخرت را به ما نشان داد، به‌ برکت نظام اسلامی ایران.

وی افزود: بهترین راه برای انسان‌ها و برای جامعه بشری راهی است که هم عزت دنیا و هم سعادت آخرت را رقم بزند ، وقتی ما راه خدا و اسلام را می‌رویم در میدان کارزار مبارزه اگر کشته شویم یا بکشیم، در هر دو صورت پیروز هستیم و خسارت ندیده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر جان‌مان را در این میدان هدیه کنیم، هیچ ضرری نکرده‌ایم و بهترین راه برای انسان همین است و عده‌ای جان و قیمتی‌ترین سرمایه خود را در راه شیطان، ظلم و بی‌عدالتی از دست می‌دهند ، مال، جان و همه چیزشان را در مسیر غیر از خدا هزینه می‌کنند که این نهایت خسران است.

آیت‌الله حسینی افزود: کسی که به فرمان صدام جنایتکار، شراب‌خور، زناکار به میدان آمده و کشته شده است، شهید نیست. کسی که به فرمان نتانیاهو، بایدن، ترامپ، بی‌بی‌سی، اینترنشال به میدان می‌آید و کشته می‌شود، شهید نیست و آنها در قعر جهنم می‌سوزند. بهترین راه زندگی را اسلام و انقلاب اسلامی است به رهبری امام خمینی(ره) پیش‌روی انسان قرار داد که وقتی انسان در راه اسلام و خداوند باری تعالی کشته می‌شود، فرشتگان الهی بر بالین او حاضر می‌شوند.

وی شهادت را بهترین پاداش خداوند به انسان دانست و گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، باید به جای دین اسلام، جان خود را فدای طاغوت می‌کردیم و شاید در جنایت غزه شریک می‌شدیم؛ امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری ما در جبهه حق هستیم. امروز، روز عظمت ملت ایران در جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دل سرزمین آمریکا، ملت امریکا به زبان فارسی مرگ بر اسرائیل می‌گویند که این به‌ برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است. چه عزت و سعادتی بالاتر از این که ملتی از مظلوم دفاع می‌کند.

وی افزود: دشمنان ما این عظمت ملت ایران را بر نمی‌تابند و به همین دلیل همواره با نقشه دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

آیت‌الله حسینی گفت : دشمنان دو مسئله مهم را برای ما طراحی کردند؛ یکی مسئله بی‌حیایی و بی‌حجابی. دشمنان به جای موشک بساط ابتذال را رواج می‌دهند. دیگری مسئله جمعیت ، امروز پیری جمعیت خطری جدی است و سخت‌تر از جنگ است اگر کاری نکنیم، هویت ملی، هویت دینی، هویت انقلابی و مذهبی خودمان را از دست می‌دهیم. مهمترین از مسئله تحریم‌ها پیری جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.