تشریح برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در استان

سخنگوی قوه قضائیه مهمترین برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان سفر به این استان، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، ترتیب خواهند داد.

سخنگوی قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، و ارتباط با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در این سفر قرار است علاوه بر بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی و بازدید از دفاتر قضایی استان و شعب دادسرا‌ها و دادگا‌ها از زندان مرکزی و پزشکی قانونی بازدید کند.  

جهانگیری افزود: همچنین بررسی مشکلات و صدور اسناد مالکیت اراضی ۸۳ هکتاری اراضی در چرام، پرونده‌های کثیر الشاکی شهرستان لنده از موضوعاتی است که در این سفر انجام شود.  

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا همچنین مشکلات ساخت اداره ثبت اسناد در باشت، طرح‌های عمرانی دستگاه قضا را بررسی و مشکلات و موانع آنها را برطرف می‌کند.  

سخنگوی قوه قضائیه در این سفر همچنین دلایل تاخیر در صدور اسناد کاداستر به ویژه در حوزه کشاورزی نیز بررسی و موانع پیش رو را رفع می‌کند.

حضور در اجلاسیه شهدا، دیدار با کارکنان قضایی، دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان، دامدارن و جوامع نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی به شعبه‌ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی،  نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.