ادامه حملات ائتلاف متجاوز به مناطق مختلف صنعا

منابع خبری از حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به پایتخت یمن خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوزان سعودی - آمریکایی چندین بار صنعا، پایتخت یمن را بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین هم از انفجار‌های شدید در صنعا و پرواز جنگند‌های ائتلاف سعودی - اماراتی در آسمان این شهر خبر داد.

جنگنده‌های متجاوزان سعودی - آمریکایی ۳ بار منطقه النهدین در شهرستان السبعین واقع در صنعا، پایتخت یمن را بمباران کردند.

همچنین این جنگنده‌های متجاوز، ۲ بار منطقه الصباحیه در شهرستان بنی مطر در استان صنعا را هدف قرار دادند.

روز جمعه نیز بیش از هفتاد نفر در حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن کشته شدند که سه تن از آن‌ها کودک بودند؛ بنابراین گزارش، صلیب سرخ بین المللی نیز کشته و زخمی شدن بیش از یکصد نفر را در حملات به زندانی در صعده شمال یمن تایید کرد. 

جنبش انصارالله یمن هم اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف در صعده مرتکب جنایت شدند. آن‌ها تاکید کردند این حملات نمی‌تواند ملت یمن را به زانو در آورد یا اراده آن را از بین ببرد بلکه باعث می‌شود ملت یمن با هر وسیله ممکن و با تمام قدرت به این حملات پاسخ دهد.

همچنین پس از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختمان ارتباطات در الحدیده، سازمان «نت بلاکس» که محدودیت‌های اینترنتی در جهان را رصد می‌کند از قطع کامل اینترنت در یمن خبر داد.

نزدیک به ۷ سال است که یک ائتلاف عربی متجاوز به سرکردگی عربستان و امارات و با حمایت تسلیحاتی و نظامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به یمن حمله کرده است. بر اساس گزارش سازمان ملل، یمن هم اکنون با بدترین بحران‌های انسانی روبه‌رو است و در این کشور چندین میلیون نفر با قحطی روبرو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
جنگ جنگ تا پیروزی . یمن یزن جای دیروزی
آخرین اخبار