توزیع عادلانه سرمایه، لازمه تحقق شهر آباد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر بر اساس محله محوری و توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محمد مهدی نیکو نژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می‌شود و شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کنند و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

او گفت: اعضای شورای ششم در تلاش هستند تا پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام رسانند و لذا پروژه عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

نیکونژاد گفت: رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است و بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر پروژه‌های عمرانی و مسائل درون محله‌ای را در دستور کار قرار داده اند.

او گفت: این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر مسائل محله بسیار موثر بوده و بازخورد و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با تعامل نزدیک شورا و شهروندان و توزیع عادلانه سرمایه‌های شهری زمینه برای شکل گیری شهری پویا و آباد بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار