زخمی شدن ۶ تن بر اثر تیراندازی در لس آنجلس

پلیس آمریکا اعلام کرد ۶ نفر بر اثر تیراندازی مقابل یک سوپرمارکت در شهر لس آنجلس زخمی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، استیسی اسپل از مقامات پلیس لس آنجلس از  تیراندازی مقابل یک شعبه سوپرمارکت خبر داد. به گفته افراد مظنون و یک نفر در این سوپرمارکت، مشاجره لفظی کردند و افراد مظنون این محل را ترک و ظاهرا با سلاح‌های کمری به طرف این فروشگاه تیراندازی کردند.

گزارش‌ها از آن حکایت دارند که افراد مظنون به طرف یک نفر تیراندازی کردند، اما مسئولان این سوپرمارکت گفتند پنج عابر دیگر نیز در این تیراندازی زخمی شدند. به این ترتیب، تعداد زخمی‌ها به شش تن رسید.

اسپل گفت زخمی‌ها به بیمارستان‌های مختلف محلی منتقل شدند، اما جان هیچکدام از آن‌ها تهدید نمی‌شود. در این باره که چه کسانی مسئول این تیراندازی بوده اند، اطلاعاتی در دست نیست.

پیشتر، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد مسئولان در اکثر شهر‌های بزرگ آمریکا با شمار روز افزون جرائم خشونت آمیز، قتل و سرقت‌های خشونت آمیز در آستانه سال نو مواجه اند. آمار قتل در حداقل ۲۲ شهر بزرگ در سراسر آمریکا در سال جاری شکسته شده است. یکی از این شهر فیلادلفیا است که در سال جاری در آن ۵۲۳ نفر به قتل رسیده اند که در مقایسه با سال گذشته، میزان قتل‌ها در این شهر آمریکا حدود ۱۳۳ درصد افزایش یافته است. با وجود شهرداران، یکی از محلات فیلادلفیا که به جناح پیشرو در حزب دموکرات آمریکا وابسته است گفت در این شهر موضوعی بنام بحران جرائم وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
چطوری فعال کنیم
آخرین اخبار