امسال برای ۲۴۰ مددجو در مهاباد شغل ایجاد شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اعلام کرد که با هدف توانمندسازی نیازمندان، ۲۴۰ مددجو در این شهرستان تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی دریافت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از ۲۴۰ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی شغل ایجاد شده و ۹۰ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی شهرستان معرفی شده‌اند.

نوذری افزود: همچنین ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال‌زایی در مهاباد در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان جذب شده و نفرات واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین آموزش‌های پیش از اشتغال و کاریابی برای بیش از ۷۰۰ نفر صورت گرفته تا در حین اجرای طرح‌های درخواستی با مشکلی روبه رو نشوند.

وی ادامه داد: امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد توانست رتبه نخست جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی در استان را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد به‌طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.