تیراندازی در مرکز خریدی در آمریکا ۳ زخمی برجای گذاشت

بر اثر تیراندازی در مرکز خریدی کارولینای شمالی در آمریکا همزمان با جمعه سیاه، ۳ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس پلیس منطقه دورهام در کارولینای شمالی اعلام کرد نزاعی شب گذشته در مرکز خریدی رخ داد که به علت جمعه سیاه مملو از خریداران بود.

به گفته یکی از شاهدان این «جنون جمعی» که در یکی از شلوغ‌ترین روز‌های خرید سال روی داد، مردم برای نجات جان خود به داخل مغازه‌ها پناه می‌بردند یا تلاش می‌کردند از مرکز خرید خارج شوند.

به گفته پلیس در این تیراندازی که میان دو گروه در این مرکز خرید رخ داد، ۳ نفر زخمی شدند. همچنین یک نفر بازداشت شده است.

پاتریس اندروز، رئیس پلیس دورهام، به خبرنگاران گفت: این تیراندازی در پی درگیری بین گروهی که با هم آشنایی داشتند، روی داد. به گفته وی یکی از قربانیان یک کودک ۱۰ ساله بود که هدف اصابت گلوله‌ای که کمانه کرده بود، قرار گرفت.

پلیس اعلام کرد جراحت این کودک و دو فرد دیگری که هنگام فرار هدف اصابت گلوله قرار گرفتند، خطرناک نیست.

رئیس پلیس دورهام افزود: افرادی که در این درگیری مسلحانه شرکت داشتند، از صحنه گریخته اند، اما تاکید کرد که افراد بیشتری بازداشت خواهند شد.

پایگاه اینترنتی نشریه هیل آمریکا پیشتر در گزارشی نوشت که براساس آمار جدیدی که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه تهیه و منتشر کرده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در آمریکا ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.

افزایش تیراندازی‌های گروهی و خشونت‌های مسلحانه در کل باعث نشده است کنگره درصدد تصویب قانونی به منظور کاهش آن برآید. امسال هیچگونه اقدام جدی برای اصلاح قوانین مربوط به حمل و نگهداری سلاح در کنگره اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار