ادامه اعتصاب غذای ۴ اسیر فلسطینی

منابع محلی اعلام کردند اعتصاب غذای چهار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر در اعتراض به بازداشت بدون اتهام و محاکمه همچنان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری فلسطین الیوم، اعتصاب غذای چهار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر دراعتراض به بازداشت اداری آنان (بازداشت بدون تفهیم اتهام و محاکمه) ادامه دارد.

باشگاه الاسیر فلسطین امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نبرد اعتصاب غذای نامحدود چهار اسیر فلسطینی به نام‌های کاید الفسفوس (۱۲۸ روز)، هشام ابو هواس (۹۴ روز)، لؤی الاشقر (۴۰ روز) و عیاد الهریمی (۵۸ روز) در اعتراض به بازداشت اداری آنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که راتب حریبات دیگر اسیر فلسطینی هم برای اعلام همبستگی با این چهار اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کرده است.

حسن عبد ربه، سخنگوی رسانه‌ای سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: این پنج اسیر وضعیت جسمانی و سلامتی بسیار خطرناکی دارند و از کمبود مایعات و ویتامین‌ها، بی حالی و خستگی شدید رنج می‌برند و ممکن است زندگی آن‌ها را در معرض خطر باشد.

حسن عبد ربه افزود: شرایط بسیار سخت و دشوار است و اگر درد و رنج‌های آنان ادامه داشته باشد، هر آن ممکن است یکی از این اسرا به درجه شهادت برسد.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر از آزادی اسرایی که اعتصاب غذا کرده اند، خودداری می‌کند، افزود: جامعه جهانی باید برای نجات جان این افراد فورا مداخله کند، چون وضعیت جسمانی و سلامتی آنان در معرض خطر جدی است.

گفته می‌شود دادستانی رژیم اشغالگر صهیونیستی حکم بازداشت اداری علا الاعرج اسیر فلسطینی را پس از ۱۰۳ روز اعتصاب غذا به حالت تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار