آمادگی آبفای رامهرمز برای بارندگی‌ها

مدیریت امور آبفا رامهرمز گفت: واحد فاضلاب شهرستان به صورت آماده باش آمادگی مقابله با وقایع احتمالی را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی مدیریت امور آبفا رامهرمز گفت: پس از اولین باران‌های فصل سرما اکثر فاضلاب‌های شهری به دلیل گرفتگی در هدایت آب‌های سطحی به سمت کانال‌ها ناتوان بودند و گاهی همین مسئله باعث بالا آمدن فاضلاب و ورود آن به منازل و اماکن تجاری در شهر می‌شد.

او بیان داشت: امسال در اولین روز‌های تغییر دما و در آغازین روز‌های ورود به فصل بارش واحد فاضلاب این مجموعه که با مدیریت، هدایت و تلاش شبانه روزی این واحد توانستیم تمام جوانب را سنجیده و همه‌ی نقاط ضعف در سال‌های پیش را مرتفع سازیم.

احمدی افزود: در تلاشیم که این واحد را آماده باش و به روز نگهداریم و ۳۹ مورد رفع گرفتگی و انسداد فاضلاب مشترکین، ۲۰ مورد لایروبی و پاکسازی منهول‌های شهر، ۱۰ مورد مرئی سازی و دال گذاری مهنول‌ها، ۳۷ مورد همسطح سازی منهول‌ها با بستر خیابان  صورت گرفت.

 مدیریت امور آبفا رامهرمز تصریح کرد: اگرچه تمام جوانب و نقاط ضعف و اشکال در سال‌های گذشته را بررسی نموده و همه را برطرف کردیم، ولی در عین حال واحد فاضلاب در این ایام به صورت آماده باش آمادگی مقابله با وقایع احتمالی را دارد و نکته‌ی مهم این که  از مردم می‌خواهیم از ریختن زباله در جوی‌های فاضلاب، کانال‌ها و منهول‌ها خودداری نموده و ما را در پاکیزه و سالم نگهداشتن این قسمت از خدمات شهری یاری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.