اجرای چهار طرح کوتاه مدت آبرسانی به ۲۰ روستای بهبهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای چهار طرح کوتاه مدت آبرسانی به بهبهان و ۲۰ روستای اطراف آن برای رفع تنش آبی خبر داد.

صابر علیدادی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تلاش جدی برای رفع مشکل آب شهر‌ها و روستا‌ها انجام شده است گفت: با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در قالب چهار طرح آبرسانی، کمبود آب در بهبهان و روستا‌های این شهر برطرف می‌شود.

او احداث خط انتقال و شبکه توزیع دهستان دودانگه با توسعه ۲۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع را یکی از طرح‌های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب در بهبهان عنوان کرد و گفت: با اجرای این عملیات که ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تخصیص یافته و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، کمبود آب ۱۴ روستای دهستان دودانگه برطرف خواهد شد.

علیدادی تکمیل احداث خط انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ شهر به سمت مخازن ذوالفقاری را دیگر طرح کوتاه مدت فعال در بهبهان دانست و گفت: در این طرح ۱۴ کیلومتر خط انتقال با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده و از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احداث خط انتقال آب از روستا‌های گنجیگان به روستا‌های شله زار یک و ۲ بیان کرد: این عملیات که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با هدف رفع کمبود آب در سه روستا با جمعیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در حال اجرا است.

این مقام مسئول با اشاره به آبرسانی به روستا‌های اسلام آباد، شهرک وحدت و اسدآباد برای رفع تنش آبی در روستا‌های بهبهان، طول این شبکه را ۳۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.