جعفری:

استنشاق گاز نیتروژن جان ۳ کارگر ابهری را گرفت

رئیس اورژانس استان زنجان گفت: ۳ نفر از کارگران شرکت فولاد ناب آرش بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز نیتروژن جان خود را از دست دادند.

جعفری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: ساعت ۱۶ ظهر دیروز سه شنبه ۴ آبان ماه در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان با مرکز فوریت های پزشکی و اعلام وقوع حادثه در شرکت فولاد ناب آرش واقع در یکی از شهرک های صنعتی ابهر، بلافاصله ۳ کد آمبولانس از فوریت های پزشکی قروه، ابهر و پایگاه اورژانس ریلی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ۵ نفر از کارگران این مجموعه به دلایل نامعلومی که توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است به مخزن مایعات سقوط کرده و دچار گاز گرفتگی شده بودند که از این تعداد۳ نفر با آمبولانس های اعزامی مرکز فوریت های پزشکی، یک نفر با آمبولانس شرکت و آخرین مصدوم هم با خودروی شخصی به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس  پیش بیمارستانی استان زنجان ادامه داد: متأسفانه عملیات احیای قلبی و ریوی برای ۳ نفر از مصدومان نتیجه ای در پی نداشت و گازگرفتگی منجر به فوت این کارگران شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.