افزایش حملات نژادپرستانه علیه مسلمانان در هند

منابع رسانه‌ای در جهان اسلام اعلام کردند حملات نژادپرستانه در هند علیه مسلمانان به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان در خصوص افزایش چشمگیر حملات نژادپرستانه علیه مسلمانان در هند اعلام کردند این اختلافات مذهبی همیشه در هند وجود داشته، اما در سال های اخیر افزایش یافته است.

فعالان اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئو‌هایی را به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد تعدادی از هندو‌ها به یک مرد مسلمان که همراه دختر کوچکش در حال قدم زدن است، حمله می‌کنند و این مرد را مقابل چشمان فرزندش با خشونت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

چند روز بعد ویدئوی دیگری در اینترنت پخش شد که در آن یک فروشنده مسلمان به نام «تسلیم علی» در مغازه خود مورد حمله هندو‌ها قرار گرفته است و او را با چوب می‌زنند.

او هنگام تنظیم شکوائیه علیه کسانی که او را مورد حمله قرار دادند و تلفن و پول او را از محل کارش برداشتند، گفت پنج یا شش مرد هندو به او حمله کرده و او را با چوب مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شاهدان عینی نیز به رسانه‌ها خبر دادند که تسلیم علی به دلیل مذهبش مورد حمله قرار گرفته بود.

با این حال پراکاش جوادیکار، یکی از مقامات دولتی هند هرگونه نژادپرستی را رد کرده و رسانه‌ها را به تعصب، گزینشی رفتار کردن و تمرکز بر حملات علیه مسلمانان متهم کرده است. اما در سال ۲۰۱۹ یک سایت هندی که به بررسی جرائم نژادپرستانه می‌پردازد، اعلام کرد بیش از ۹۰ درصد قربانیان خشونت در هند در ۱۰ سال گذشته، مسلمان بوده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
کجان اونایی که میگن تو هند همه عقاید پذیرفته شده‌اس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
چرا باید جلو یه بچه پدرشو زد؟؟؟؟؟
Canada
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
ای وای برای چی باز
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
هندوهای هندوستان شما را نصیحت کنیم خردمندانه و انسانی و حقق بشرانه عادلانه بدانید و آگاه باشید که اگر دین درستو درمونی ندارید آزاده اندیش و آزاده مرد و جوانمرد و با صفت و با انصاف و عادل و انسان کامل خردمند باشید و بدانید که ظلم به مظلومان مسلمانان بی دفاع در اقلیت در کشورتان هندوستان و سر تا سر جهان هرگز در جهان باقی نخواهد ماند و بدانید و آگاه باشید اسلام ناب محمدی ص قدرتش و افرادش متحد و یکپارچه خواهند شد و در سر تا سر جهان روزی پرچم اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص برافراشته خواهد شد و جهانی و فراگیر خواهد شد که این وعده خداوند جل جلاله است بر مومنین مسلمین سر تا سر جهان است و در آن زمان که دیر هم نیست شما ملعونین کافر هندو هم در دنیا و هم در جهان آخرت اقلیت خواهید بود و سخت مجازات کیفری خواهید شد اگر توبه نکرده باشید و به دین کامل آخرین پیامیر خداوند جل جلاله حضرت رسول الله ص محمد مصطفی ص در دین اسلام ناب محمدی ص روی نیاورده باشید و بدانید که انتقام بسیار سخت و خشن و شدیدی در انتظارتان است نصیحت بنده حقیر و فقیر کمترین بی سواد مستضعف در گاه خداوند جل جلاله را گوش و عمل کنید که بد بلایی در انتظارتان است در دنیای فانی و آخرت باقی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه آزاده اندیشانه حقوق بشرانه عادلانه انسانی .
آخرین اخبار