سرایت بی عدالتی در آمریکا به کارکنان پست

ارزیابی یک ناظر آمریکایی بیانگر عدم رعایت حقوق کارمندان خدمات پستی آمریکاست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، تحقیقات یک ناظر آمریکایی نشان می‌دهد مدیران بخش خدمات پستی در آمریکا به طور مرتب در زمینه پرداخت حقوق کارمندان این نهاد کاستی‌هایی دارند، اما به ندرت مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

این تحقیقات که از سوی مرکز صداقت عمومی (CPI) انجام شد نشان می‌دهد «دولت فدرال آمریکا از سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) بیش از هزار و ۱۵۰ مرتبه نام خدمات پستی آمریکا را برای پرداخت کم به پستچی‌ها و سایر کارکنان قید کرده است.»

به گفته این نهاد «در مجموع مبلغ پرداختی به کارمندان ۶۵۹ هزار دلار کاستی داشت، اما خدمات پستی آمریکا تنها نصف این مبلغ را به آن‌ها بازگرداند. بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸) حداقل ۲۵۰ مدیر در ۶۰ بخش پستی زمان کار کارمندان خود را دستکاری کردند تا زمان کاری کمتری برای آن‌ها ثبت شود.»

همچنین گفته می‌شود این مدیران معمولا اضافه کاری از این کارمندان می‌خواهند، اما از طرف دیگر ساعت کاری آن‌ها را کمتر از حد معمول ثبت می‌کنند تا حقوق کمتر برایشان ثبت شود. آن‌ها اغلب این تغییرات را اعلام نمی‌کنند یا توضیحی در برابر پرسش‌های کارکنانشان ارائه نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار