ارتش لبنان: برای مقابله با دشمن صهیونیستی، چشممان به مرز است

فرمانده ارتش لبنان در هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور از سربازان لبنانی خواست برای رویارویی‌های آینده، خود را آماده کنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، «جوزپ عون»، فرمانده ارتش لبنان در هفتاد و ششمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور با صادر کردن بیانیه‌ای گفت: تحت هیچ شرایطی مجاز نیستیم کشور را در هرج‌ومرج و بی‌ثباتی امنیت قرار دهیم.

او افزود: ارتش لبنان پس از آنکه ثابت شد یک نهاد ملی وحدت بخش است، اعتماد مردم و کشور‌های جهان را به خود جلب کرد.

او خطاب به سربازان ارتش ادامه داد: ما با چالش‌های بیشتری روبه‌رو خواهیم شد، بنابراین آماده باشید با خِرَد، صبر و تدبیر با آن‌ها روبه‌رو شوید.

جوزپ عون در ادامه گفت: برای مقابله با خطر دشمن صهیونیستی چشم ما به مرز‌ها است؛ که (نظامیان صهیونیست) اخیراً سرعت تهدیدات خود علیه لبنان را افزایش داده‌اند و ما اجازه نخواهیم داد که لبنان در هرج‌ومرج فرو برود و امنیت خود را از دست بدهد.

پیش‌تر به‌دلیل بحران اقتصادی لبنان، حقوق نیرو‌های ارتش این کشور به کمتر از ۹۰ دلار در ماه رسیده و گوشت از وعده غذایی نظامیان ارتش لبنان به طور کامل حذف شده است. به همین دلیل مقامات ارتش لبنان اعلام کردند از درآمد پرواز‌های گردشگری بالگردهای ارتش  برای تأمین هزینه تعمیرات و نگهداری این بالگردها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار