فرماندارشهرستان اهر:

مصرف مواد مخدر در بین بانوان نگران‌کننده است

فرماندار اهر با ابراز نگرانی از شیوع مصرف مواد مخدر در بین بانوان و کاهش سن اعتیاد در شهرستان گفت: متأسفانه سن اعتیاد در شهرستان روبه کاهش بوده و از طرفی پیدایش مصرف مواد مخدر در بین بانوان نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رسول خدابخش فرماندار اهر در جلسه شورای هماهنکی مبارزه با مواد مخدرگفت:طبق نتیجه آخرین تحقیقات انجام شده ۴۹ درصد عامل اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان اهر مربوط به مسائل اجتماعی است و تنها ۱۶ درصد مسائل اقتصادی در گرایش به اعتیاد در شهرستان نقش دارد، به طوری‌که عوامل اجتماعی عامل اصلی اعتیاد به مواد مخدر است.

اوبر لزوم ضرورت ایجاد گرمخانه تأکید کردوافزود: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اهر از جمله شهرداری برای ایجاد گرم‌خانه و اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌کنیم.

اوبا بیان این‌که پیشگیری از اعتیاد را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم، گفت: علت اصلی گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد بی‌توجهی والدین به فرزندان است.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: برخورد‌های قهرآمیز و چکشی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی پاسخ مثبتی نمی‌دهد و باید در زمینه پیشگیری سرمایه‌گذاری کنیم.

خدابخش از افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر، میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان افزایش یافته است و در طرح اخیر نیروی انتظامی معتادان نیز جمع‌آوری و به کمپ ترک اعتیاد ارجاع شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، معتادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار