بهره‌برداری از ۲ طرح اشتغالزایی در مراکز ترک اعتیاد مراغه

 کارگاه تولید فنس و کارگاه پرورش و تولید قارچ در مراکز ترک اعتیاد گلستان و اطهر مراغه در مجموع با ۶۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: کارگاه تولید فنس در مرکز ترک اعتیاد گلستان (آقایان) در مکانی به مساحت ۱۲۰ مترمربع با ظرفیت اشتغالزایی برای سه نفر و با ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

 موسوی گفت: در این کارگاه طی هر ساعت ۱۲۰ مترمربع فنس در ابعاد و شکل‌های مختلف تولید خواهد شد.

او افزود: همچنین در بخش بانوان و در مرکز اطهر کارگاه تولید قارچ با سرمایه اولیه ۱۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای سه نفر به صورت مستقیم و هشت نفر به صورت غیرمستقیم راه‌اندازی شد.

او گفت: در هر ۲ مجموعه بهبودیافتگان از اعتیاد مشغول کار خواهند شد و درآمد آن‌ها صرف بهبودی بیماران اعتیاد خواهد شد.

فرماندار مراغه گفت: مراکز ترک اعتیاد مراغه در ۲ بخش بانوان و آقایان در خصوص اشتغالزایی بهبودیافتگان از بیماری اعتیاد اقدامات خوبی انجام داده است.

او افزود: پس از رهایی از اعتیاد یکی از اصلی‌ترین مشکلات موضوع بیکاری است که خوشبختانه در این خصوص در مراغه مشکلی نداریم.

او آمار افراد معتاد و هزینه‌های معتادان برای تهیه مواد مخدر در کشور را رقمی بسیار بالا دانست و گفت: در این زمینه دستگاه‌های متولی باید به صورت علمی و با رعایت تمامی موارد فرهنگی و اجتماعی ورود کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.