برخورداری استان‌های مختلف کشور از منابع نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و همچنین مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجتی مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بابت تنظیم بازار سیب زمینی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان استان گلستان و همچنین مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بابت طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر تبریز خبر داد.

حاجتی با اشاره به پرداخت‌های فوق از منابع مالی این سازمان گفت: در صورتی که شرکت‌های تامین کننده منابع این سازمان بموقع تعهدات خود را در تامین منابع نقدی این سازمان اجرا کنند می‌توانیم با مدیریت صحیح و با دقت این منابع امکان پرداخت سریع به طرح‌های عمرانی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را فراهم کنیم.


اختصاص و پرداخت از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری این سازمان

حاجتی با اشاره به مطالبی در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: جرم معلولی است که علت‌های مختلفی در آن دخالت دارند: سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی؛ که بنظر می‌رسد بسیاری از این علت‌ها در مهار و کنترل هنر هستند.

نگاه ویژه به هنر، امروزه دربین کارشناسان حوزه‌های مختلف مورد توجه و تأکید قرار گرفته‌است، بر همین اساس می‌بایست هنرمند را به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده‌های انسانی و شریف قلمداد کرد که با ساخت و تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری خود می‌تواند در پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروزی بسیار کارساز واقع شود. از این جهت هنر و هنرمند باید مورد تشویق و پرورش قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه عنوان کرد: درهمین راستا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بابت کاهش آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی ومبلغ ۳۰ میلیارد تومان نیز بابت فعالیت اجتماعی وتقویت بنیه فرهنگی و اجتماعی به سازمان تبلیغات اسلامی از محل منابع مالی سازمان هدفمندسازی یرانه‌ها پرداخت گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار