معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نفر در مراکز مشاوره‌ای انتظامی ایلام

سرهنگ یاسمی گفت: در ۳ ماهه ابتدایی امسال ، بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات مراکز مشاوره‌ای انتظامی در سطح استان بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در کارگاه آموزشی ویژه مشاوران و مددکاران اجتماعی سطح استان، گفت: خدمات مشاوره‌ای توسط کارشناسان پلیس در مرکز مشاوره آرامش انتظامی استان و دوایر مددکاری کلانتری در زمینه‌های مختلف و بصورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

او افزود: در ۳ ماهه ابتدایی امسال و در راستای حفظ و تولید امنیت ، کارشناسان و مدکاران اجتماعی در مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها به ۳ هزار و ۹۷۴ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده اند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام ادامه داد: از این تعداد ۶۵۱ نفر معادل ۱۶ درصد از طریق حضوری و خود معرف به مرکز مشاوره آرامش و ۱۱۲ مورد ، معادل ۳ درصد از طریق سامانه تلفنی پلیس پاسخگو و ۳ هزار و ۲۱۱ نفر معادل ۸۱ درصد از طریق قضائی و در دوایر مددکاری کلانتری‌ها خدمات رایگان دریافت کرده اند.

او با اشاره به فعال بودن دوایر مددکاری ۱۶ کلانتری در سطح استان اظهار کرد: ارائه خدمات در این مراکز به صورت کاملا رایگان بوده و در زمینه‌های روانشناختی، خانوادگی، حقوقی، ازدواج، تحصیلی، اعتیاد و ... صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.