جانشین انتظامی استان ایلام بیان کرد ؛

ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مولفه‌های نیروی انتظامی

سرهنگ عزیززاده گفت: افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مولفه‌هایی است که نیروی انتظامی به دنبال تحقق آن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام به همراه رئیس پلیس پیشگیری و جمعی از مسئولان انتظامی استان در نشست تعاملی با منتفذین، بزرگان و معتمدان بخش ماژین شهرستان دره شهر هدف شورا‌های معتمد پلیس را سالم سازی فضای جامعه و افزایش شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده بهینه از این ظرفیت اجتماعی می‌توان افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی را به ارمغان آورده و امنیت پایداری را در جامعه حاکم کرد.

او افزود: نیروی انتظامی به تولید و تامین امنیت توسط نهاد‌های اجتماعی و آحاد مردم معتقد و برنامه‌های خود را بر همین اساس تدوین می‌کند.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد شد که با مردم همراه بوده و فاصله بین مردم و پلیس به حداقل برسد که خوشبختانه امروز این امر محقق شده است و پلیس در کنار مردم وظیفه خطیر خود را که همانا برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است انجام می‌دهد.

سرهنگ عزیززاده ادامه داد: افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مولفه‌هایی است که نیروی انتظامی به دنبال تحقق آن است و در این بین جدیت، پشتکار، احساس مسئولیت، هماهنگی و همدلی و انسجام ضامن موفقیت خواهد بود.

او در پایان این دیدار ضمن تشکر از حضور، بزرگان و ریش سفیدان گفت: پلیس همیشه در کنار مردم و در خدمت شهروندان است و امیدواریم همانند گذشته مردم همکاری مستمر و لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.