فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر عنوان کرد؛

امنیت، زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی

سرهنگ بیگی گفت: امنیت زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در دیدار با امام جمعه این شهرستان گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: امنیت محصول فرد یا یک دستگاه نیست بلکه همه نهاد‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی و مردم باید در کنار پلیس در ایجاد و استمرار امنیت تلاش کنند.

او افزود: مردم بازوی توانمند ناجا در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه هستند و مشارکت مردم در کمک و همیاری به پلیس نقش بسزایی را در افزایش احساس امنیت در جامعه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: امنیت زیربنای فعالیت‌های تمام اقتصادی و اجتماعی در جامعه است مردم می‌توانند با مشارکت در برنامه‌های اجتماعی نیروی انتظامی موجب رونق اقتصادی و رشد فرهنگی اجتماعی در جامعه شوند.

سرهنگ  بیگی با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد خدمتگذار تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش مردم بکار خواهد بست.

در ادامه این دیدارحجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه دره شهر، تلاش پلیس در راستای تامین نظم و امنیت را مصداق مجاهدت در راه خدا عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوان دارد که امروزه با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در سطح جامعه محقق شده است.

حجت الاسلام قنبربیگی از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان به جهت برقراری نظم و امنیت کامل انتخابات ۲۸ خرداد ماه تقدیر و تشکر کرد و افزود: اقدامات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسزایی برخوردار بود که جا دارد از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تقدیر کنیم.

او نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت، به عنوان اساسی‌ترین رکن جامعه دانست و بیان داشت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند وظیفه‌ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.