اکرم الکعبی: دربرابر آمریکا کوتاه نمی‌آییم و به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد

دبیرکل جنبش النجباء عراق به اشغالگران آمریکایی وعده داد که مقاومت این کشور حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان «شیخ اکرم الکعبی»، دبیرکل مقاومت اسلامی النجباء عراق در پیامی، رزمندگان غیور تیپ ۱۴ الحشد الشعبی را فرزندان سیدالشهداء (علیه‌السلام) خواند و گفت: هدف قرار دادن این مرزبانان مجاهد ثابت کرد دولت خرفت آمریکا دنباله‌رو همان دولت نادان سابق است.

شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به اینکه سیاست شرارت‌بار و مداخله‌کارانه در سرنوشت ملت‌ها جزو سرشت «شیطان بزرگ» است، ادامه داد: اشغالگران آمریکایی بدانند که شهادت، مسیر ما است و ما کفن‌پوش برای نبرد بزرگ، غسل شهادت کرده‌ایم.

وی راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست‌خورده توصیف کرد و خطاب به دشمن آمریکایی افزود: تا آزادی کامل عراق از شر شما، در مقابلتان عقب‌نشینی نخواهیم کرد. کوتاه نخواهیم آمد و به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد. امروز مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

دبیرکل النجباء ضمن دعوت از کلیه دستگاه‌های نظامی عراق برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به‌طور خاص از مسئولان پست‌های ایست و بازرسی که عبور و مرور رزمندگان مقاومت را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد.

الکعبی در پایان با انتقاد از مزدوران وطن‌فروش که علیه افراد و نهاد‌های حامی مقاومت ادعا‌های نادرست می‌کنند، وعده داد: مواخذه آن‌ها نزدیک و سنگین خواهد بود و دیر یا زود به‌خاطر جنایات و خیانت‌های بزرگشان محاکمه خواهند شد.

بامداد امروز، دوشنبه نظامیان تروریست آمریکا از پایگاه فرماندهی مرکزی این کشور و به دستور مستقیم «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از جنگنده‌های اف-۱۵ و اف-۱۶ به مواضع نیرو‌های مقاومت در «القائم» در مرز عراق و سوریه حمله کردند که بر اثر آن ۴ نیروی الحشدالشعبی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
پاسخ دو برابر نه پاسخ ده برابر و صد برابر درسته برادر برای دشمنان اشغالگر تروریست . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار