تشکیلات خودگردان: رژیم صهیونیستی به اشغالگری خود پایان دهد

محمد اشتیه خواستار به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: هرگونه آزمون فلسطینیان در برابر هر کابینه‌ای در فلسطین اشغالی بر این اصل استوار است که آنان متعهد شوند به اشغالگری پایان دهند و حق تاریخی و سیاسی فلسطینیان برای داشتن کشور مستقل به پایتختی قدس را به رسمیت بشناسند.

بر این اساس، اشتیه تاکید کرد: برنامه نتانیاهو ویرانی هرگونه امکانات فلسطین بود، اما فلسطین همواره در برابر ماشین ظلم، سرکوب و شهرک سازی، به پایداری و بیداری مردمش تکیه داشته است.

پایان دوران ۱۲ ساله نخست وزیری بنیامین نتانیاهو و آغاز بکار دولت جدید ائتلافی رژیم صهونیستی بازتاب و واکنش‌های گسترده‌ای به همراه داشت. مخالفان بنیامین نتانیاهو پس از تایید دولت جدید رژیم صهیونیستی به شادمانی پرداختند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز در تماس تلفنی با نفتالی بنت، انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و تاکید کرد اسراییل دوستی بهتر از آمریکا ندارد.

گفتنی است آمریکا همواره سیاست حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی را دنبال کرده و تسلیحات لازم برای کشتار مردم مظلوم فلسطین را در اختیار تل آویو قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار