گردان‌های قدس: تونل‌های مقاومت گورستان اشغالگران خواهد بود

فرمانده یگان نخبه‌های گردان‌های قدس تاکید کرد که تونل‌های مقاومت گورستان اشغالگران خواهد بود و دشمن گزینه‌ای جز کشته شدن یا اسارت ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه قدس، ابوالبهاء فرمانده یگان نخبگان گردان‌های قدس شاخهٔ نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما اینجا در تونل‌های آزادی هستیم. ما هر لحظه‏، هر دقیقه و هر ساعت در این تونل‌ها حضور می‌یابیم. با تمام قدرت تلاش می‌کنیم توان رزمی مان را در این تونل‌ها دوچندان کنیم.

ابوالبهاء افزود: وظیفه‌ای که از سوی فرماندهی گردان‌های قدس به ما محول شده، این است که از ملتمان در برابر نفوذ اشغالگران صهیونیست و اقدامات غافلگیرکننده دشمن در لحظه تصمیمات سرنوشت ساز محافظت کنیم.

او  تصریح کرد: به رغم سختی‌های حضور در این تونل‌ها احساس می‌کنیم به قدس بسیار نزدیک شده ایم. ما نقشه‌های دشمن را برای هدف قرار دادن مجاهدانمان در این تونل‌ها نقش برآب کردیم و به دشمن می‌گوییم همیشه و هر لحظه برای حضور در میدان آماده ایم. دشمن دو گزینه بیشتر ندارد یا کشته شدن در خاک غزه یا اسیر شدن. این تونل‌ها گورستان سربازان اشغالگر خواهد بود.

فرمانده یگان نخبگان گردان‌های قدس تاکید کرد: سخنان دشمن صهیونیست که از طریق رسانه‌های شکست خورده آن مطرح می‌شود، برای ما اهمیت ندارد. آنچه برایمان مهم است، توانمندی مجاهدانمان برای نبرد در میادین است. ما منتظر دستور فرماندهی هستیم تا دشمن را با نبردی جدید غافلگیر کنیم. پیام ما برای هم میهمانمان در قدس اشغالی این است که روح و جانمان را فدای قدس و اسیران‏، آزادگان و شادی کودکان قدس می‌کنیم.

رژیم صهیونیستی طی۱۲ روز جنگ علیه فلسطین شاهد شلیک چند هزار موشک از سوی گروه های مقاومت به سراسر اراضی اشغالی بود که این حجم از آمادگی و توانمندی اشغالگران را مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش بس کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاالقرنین
۱۷:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
بسم الله النور
...
در مساکن کسانی که به خود ستم کردند ساکن شده اید ، درحالیکه برای شما روشن و آشکارست !!!!
که ما با آنان به سبب ستم هایشان چه کردیم !!!!
و برای شما مثال های پندآموزی از جوامعی که به سبب عذاب نابود شده اند ذکر کرده ایم !!!!
...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد مقاومت فلسطین اشغالی عزیز و گرانقدر جبهه های حق علیه باطل باد .
حیف این تونلهای نورانی نیست که از درونش صدیقین و شهدا گذشتند و درونش نفس کشیده اند و راه رفتند و عرق ریختند و زحمت کشیدند و مجاهدت کردند بشود گورستان این اشغالگران صهیونیستی کثیف جنایتکاران ملعونین نکبت باید جنازه هاشون رو بسوزانید و پودرشو بریزید درون کثافات فاضلاب توالتهاتون نه دفنشون کنید در تونلهای یادبود رزمندگان و جانبازان و شهدایتان انشاءالله پس از فتح و آزادی نهایی فلسطین اشغالی و قدس شریف این طونلها باید بشود موضه تاریخی مقاومت اسلامی فلسطینیان برای همه نسلهایتان تا بدانند که با چه سختیها و مشقتها و مقاومتهای جانبرکفانه فی سبیل اللهی کشور فلسطین اشغالی و قدس شریف مسجدالاقصی را نجات داده ایید تا از تمامی ارزشهایتان نسل اندر نسلهای آینده تان با جان و دل از تمامیت ارضی فلستین و قدس شریف تا قیامت دفاع کنند و قدر آزادیشان را تا ابد بدانند و دیگر گول هیچ شیطانی را نخورند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار