بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۳ خرداد؛

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به کنار زده شدن نتانیاهو از نخست وزیری / توضیحات کیانوش جهانپور درباره جنجال خاصیت مغناطیسی واکسن کرونا

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به کنار زده شدن نتانیاهو از نخست وزیری پس از ۱۲ سال، پستی را در حسابش منتشر کرد:

" سرانجام نتانیاهو با پرونده‌ای مملو از ظلم، جنایت و فساد به مزبله تاریخ پیوست.
اکنون به موازات محاکم داخلی که پیگیر فساد بی بی هستند، از ICC نیز انتظار می‌رود به عنوان مطالبه جامعه بین المللی او را بابت جرائم بیشمار در سرزمین‌های اشغالی، از جمله کودک‌کشی محاکمه کند"

.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری درباره مذاکرات وین پستی را در حسابش منتشر کرد:

" در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت در پاسخ به سوالات خبرنگاران گرامی توضیحاتی را درباره روند مذاکرات وین مطرح کردم. مذاکرات در دو حوزه اقتصادی و هسته‌ای به جا‌های خوبی رسیده، در حوزه راستی‌آزمایی، اما نیاز است گام‌های بیشتری برداشته شود. ترجیح دولت این است که تحریم‌ها در همین دولت رفع و کشور بدون تحریم به دولت بعد تحویل شود"

.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به جنجال اخیر درباره آهنربایی شدن بدن افراد بعد از تزریق واکسن کرونا رشته توئیتی را منتشر کرد:

" بدن برخی افراد می‌تواند کم و بیش فلزات بخصوص آهن را به خود جذب کند و این موضوع هیچ ربطی به واکسن ندارد، هیچ نکته منفی یا توانایی مثبتی هم محسوب نمی‌شود، خطایی که یوتیوب و برخی شبکه‌های مجازی انجام دادند حذف این تصاویر در ماه‌های اخیر بود.
یقینا واکسن شاهراه رهایی از کروناست!

این موضوع ناشایع نیست، ممکن است حتی خود شما هم چنین باشید بدون اینکه ارتباطی به واکسن زدن شما داشته باشد، ممکن است برخی ازین تصاویر فیک باشد، ولی این قاعده عام نیست، چه واکسن زده باشید از هر نوعی چه نزده باشید این موضوع ممکن است در مورد شما یا برخی اطرافیان صادق باشد، واکسن بزنید

چنانکه بسیاری از کسانی که واکسن کرونا زده اند چنین موردی را ندارند و، اما چه بسیار که واکسن نزده اند و چنین اند، فایزر و مدرنا و آسترزنکا و سینوفارم و اسپوتنیک هم ندارد، اراجیفی هم که می‌شنوید زاییده اذهان بیمار و مالیخولیایی است، راه نجات بشر از کرونا و مکافات آن واکسن است"

.

.

.

مرتضی دامنپاک جمی، سفیر ایران در پرتغال توئیتی را از نشست مجازی شهرداران یزد و براگا در حسابش منتشر کرد:

" در نشست مجازی روز چهارشنبه شهرداران یزد و براگا تفاهمنامه همکاری‌های شهری بین این دو شهر به امضا رسید. ریکاردو ریو و عزیزی شهرداران یزد و براگا پرتغال با مرور همکاری‌های رو به گسترش فیمابین، بر تقویت روابط در زمینه‌های مختلف بویژه اقتصادی تاکید کردند."

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین‌الملل توئیتی را درباره اتفاقات اخیر در رژیم صهیونیستی نوشت:

" موشه یعلون، یائیر لاپید، نفتالی بنت و گیدئون صعر ضد نتانیاهو رفیق دیروزشان هم قسم شدند و منصور عباس هم میخ نهایی را بر تابوت او زد.
این آغاز زلزله در باند تبهکاران صهیونیست است.
بحران کرونا، فساد، امنیت زدایی و البته پشت کردن هم پیمانان خارجی هم در به زیر کشیدن بی بی موثر بود."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۷:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
اگه مشکل از بدن خود اینهاست و ربطی به واکسن نداره چرا در این فیلم ها که منتشر شده کلید به پایین بازو نمی چسبه اما به محل واکسن می چسبه؟؟
آخرین اخبار