امیرپوردستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیروی جوان در توان دفاعی کشور نقش بسیار ارزنده‌ای دارد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نیروی جوان در آمادگی رزمی و توان دفاعی کشور نقش بسیار ارزنده‌ای دارد.

امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی ما جمعیت و در شکلی جدی‌تر جوانی جمعیت است.

وی ادامه داد: امروز در نیرو‌های مسلح با چالش‌های جدی در خصوص همین موضوع جمعیت مواجه هستیم. سال‌های گذشته بالای یک میلیون نفر سرباز می‌گرفتیم، اما اکنون این عدد به دلیل نزول جمعیت و کاهش زاد و ولد پایین آمده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش افزود: اگر مقابل این شرایط گرفته نشود در سال‌های آینده قطعا مشکلات بیشتری خواهیم داشت، طبیعی است که نیروی جوان در آمادگی رزمی و توان دفاعی کشور نقش بسیار ارزنده‌ای دارد.

وی ادامه داد: حرکتی در ارتباط با جوانی جمعیت شروع شده که مرکز مطالعات  و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش متولی آن بوده، این حرکت نقطه شروع و پرگاری است که تمامی دلسوزان نظام جمهوری اسلامی را دور خود جمع می‌کند و به امید خدا مبنایی برای سیاستگذاری‌هایی بزرگی در این حوزه  شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
گویا سلامتی و رفاه مردم برای نامدیران، هیچ اهمیتی نداره. هر روز بخش زیادی از عمرمان در اتوبوس ها و مترو و در حالیکه مانند کنسرو انسان فشرده شدیم و در ترافیکهای سنگین و هوای آلوده با رنج و سختی به هدر می رود. این نامدیران که در بین مردم نیستد و درکی از گرفتاریها ندارند، دستکم به ما بگویند که چه گلی قراره به سر جمعیت بیش از ۹۰ میلیون بزنند، که به سر جمعیت ۹۰ میلیونی نمی شود زد ؟؟!!!. کشورهای کم جمعیت و مرفهی مانند کویت، نروژ، کانادا ،سوید و... برای آمادگی رزمی و توان دفاعی کشورشون چه کار می کنند که ما نمی تونیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
هیچکس بچه نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جوان = فقیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه دوران دفاع مقدس چی بوده ؟چه امکاناتی داشتن ؟اوناهم فقیربودن ولی درراه مبارره باظلم کوتاه نیومدن بعدشم انشالله که خدابه همه کمک میکنه مگه مسئولین ومجلس دلسوزی نداریم وفکرجیب خودشون هستن ولی خداکه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله شما جوانان رو فقط به چشم سرباز برای خودتون میبینید
آخرین اخبار