بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۱ خرداد؛

سه سؤال مهم که از نامزد‌های انتخابات باید پرسید/ تحلیل نجاح محمدعلی درباره حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، مطلبی را درباره انتخابات و نحوه انتخاب رئیس جمهور اصلح در حساب توئیتر خود منتشر کرد.

"آدم خوب را از دوستاش و کاندیدای شایسته را از اطرافیاش میشه شناخت. اگر دور و بر کاندیدایی و در حلقه اول حامیان و یارانش آدم‌های حسابی و اصیل و محترم و با سواد و کاربلد بودند نشانه شایستگی و حقانیت اوست و بپذیریدش، اما اگر غیر از این بود تردید کنید، چون مشت نمونه خرواره"

سیاسی

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر خود تصویری دیدنی از یک قنات چند هزار ساله منتشر کرد و نوشت:

"اینجا دالان‌های قنات ۱۴۰۰ساله زارچ در شهر یزده. ۹۰ کیلومتر طول داره و پس از سال‌ها مجددا احیا شده.

پیشینیان ما ایرانی‌ها انصافا نابغه و صد البته خستگی ناپذیر بودند.

فکرش رو بکنید، تونل ۹۰کیلومتری در ۱۴۰۰ سال پیش طراحی و ساخته شده"

سیاسی

به دنبال ارسال نامه علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مهدی محمدی فعال رسانه و کارشناس مسائل سیاسی مطلبی را در حساب توئیتری خود منتشر کرد و نوشت:

"نامه اخیر ایران به آژانس نشان می‌دهد برخلاف تصور رایج، توافق سه ماهه با آژانس برای ذخیره سازی داده‌های دوربین‌ها تمدید نشده و ایران بدون هرگونه تعهد به آژانس یک «تصمیم داخلی» برای تداوم یک ماهه ذخیره سازی داده‌ها گرفته. ایران دیگر تعهدی به ارائه فیلم‌ها حتی پس از یک توافق ندارد."

سیاسی

سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی و هنری مجلس هشدارهایی را درباره روند انتخابات در توئیتر خود با کاربران به اشتراک گذاشت و نوشت:

"رفقا مراقب باشیم غربگراها مسئله اصلی ⁧ انتخابات⁩ را عوض نکنند!
‏با عقلانیت انقلابی اجازه ندهید به جای پاسخ به مسئله اصلی انتخابات یعنی ⁧ معیشت⁩، اقتصاد و اشتغال، با ایجاد شبهه و حرف‌های شعاری در حوزه‌های فجازی، آزادی و سیاست خارجی با هیجانات کاذب فضای انتخابات را عوض کنند."

سیاسی

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان ضمن انتشار توئیتی، از مخاطبان صفحه شخصی خود درخواست کرد تا برای انتخاب نامزد اصلح سه سوال اصلی را از آنها بپرسند.

"از کاندیداها سه رکن را بپرسید

‏١-با کدام کارنامه؟(عملکرد گذشته)

‏٢-با کدام برنامه؟(الان می خواهید چکار کنید؟)

‏٣-با کدام تیم؟ (با کی و چگونه می‌خواهید اجرا کنید؟)"

سیاسی

نجاح محمدعلی کارشناس عراقی مسائل سیاسی، حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ایران را راهی برای خنثی سازی نقشه دشمن خواند و در توئیتر خود نوشت:

"مردم عزيز ايران بايد بدانند که حضور آنان در صحنه، خنثى کننده بسيارى از توطئه هاى دشمنان بوده و امنيت بيشترى را براى کشورشان ايران عزيز ما به ارمغان خواهد آورد ."

سیاسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار