میراسماعیلی: برخی از افراد در پرونده تعلیق جودو سنگ اندازی می‌کنند

رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت تعلیق این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت تعلیق این رشته ورزشی گفت: تعداد زیادی از افراد که دل‌شان با نظام نیست از جمله برخی از مسئولان از تعلیق جودوی ایران خوشحال هستند.

او گفت: تکلیف ما با برخی از مسئولان داخلی مشخص نیست. برخی از افراد در این پرونده در دادگاه CAS سنگ‌اندازی می‌کنند.

میراسماعیلی بیان کرد: در تمام رشته‌های ورزشی ما افرادی هستند که اطلاعات فدراسیون‌ها را به خارجی‌ها می‌دهند و این مسئله را بار‌ها به دوستان امنیتی اعلام کرده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
برخی از مدیران داخلی ورزشی با تماس با ملایی و منصوری با آنان ابراز همراهی کرده و اسنادش نیز موجودست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
نباید از نقش محمدرضا نصیرنژاد دستیار سابق رییس کنفدراسیون آسیا و رییس فعلی انجمن کوراش که از فدراسیون جودوی ایران بیرونش کردند در تعلیق فدراسیون جودو بسادگی گذشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
هیچکس مانند محمد درخشان پس از عزل از ریاست فدراسیون ، از تعلیق فدراسیون جودو خوشحال نیست . خوشحال که هیچ ، خودش آتیش بیار معرکه هم شده است .
Iran (Islamic Republic of)
حسین خدمتی
۱۰:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
برخی مسئولان ورزشی و روسای فدراسیونها ، تلاش میکنند فدراسیون جودو بعنوان گوشت قربانی در ورزش ایران فدا شود به این امید شاید تکلیف مبارزه با ورزشکاران اسراییلی یکسره شود تا آنان با فدراسیونهای جهانی خودشان دچار مشکل نشوند . از اینرو از نماینده ایران در فدراسیون جهانی جودو (رییس سابق فدراسیون جودو ) جهت پیشبرد اهداف خود بهره برداری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
چرا سازمانهای نظارتی و امنیتی به تخلفات رییس سابق فدراسیون جودو رسیدگی نمی کنند ؟ سوال کردند چه کسی سعیدملایی و محمدمنصوری رو به ویزر رییس فدراسیون جهانی معرفی و سفارش کرده است ؟ وحید سرلک که در آلمان ، گماشته رییس سابق فدراسیون جودو در جذب ملی پوشان است در رستوران تحت مالکیت رییس سابق فدراسیون جودو چه مسئولیتی داشته است ؟ در دوران ریاست فدراسیون جودو چرا به انبوه تخلفات این فرد رسیدگی نشده است ؟ چرا رییس سابق باید برای جودوی ایران بحران آفرینی کند ؟ سیصد سفرخارجی طی بیست سال با مجوز وزارت ورزش و هزینه بیت المال به مسابقات بی اهمیت و اجلاس غیرضروری به سراسر دنیا چه نفعی برای جودوی ایران داشته جز تعلیق و بحران ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
عامل اصلی تعلیق جودوی ایران ، مارکوپولوی وزش ایران : محمد درخشان !
آخرین اخبار