برخواه: کیانوش خیلی وقت است که با کادر فنی کاری ندارد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان درباره انصراف کیانوش رستمی از مسابقات گزینشی المپیک در کلمبیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی و کیانوش رستمی، ۲ ملی پوش وزنه برداری دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو باید در رقابت‌های گزینشی کلمبیا شرکت کنند.

کیانوش رستمی، چون در رقابت‌های کلمبیا باید مجموع وزنه‌های خود را به بالای ۴۰۲ کیلوگرم برساند تا از حریف قرقیزستانی خود پیش بیفتد، به همین دلیل تصمیم گرفت از حضور در مسابقات گزینشی المپیک در کلمبیا انصراف داده و به این بازی‌ها نرود.

محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید انصراف رستمی از مسابقات گزینشی کلمبیا، اظهار داشت: بهتر است این موضوع را از مسئولان فدراسیون وزنه برداری جویا شوید. کیانوش رستمی برنامه‌های خود را با فدراسیون هماهنگ می‌کند و علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون بهتر در جریان برنامه‌های رستمی قرار دارد. در هر صورت همه می‌دانند که کیانوش رستمی خیلی وقت است با کادر فنی تیم ملی کاری ندارد و تمام برنامه‌های خود را با فدراسیون هماهنگ می‌کند. من به عنوان سرمربی تیم ملی اصلا در جریان برنامه‌های این وزنه بردار نیستم.


بیشتر بخوانید


کیانوش رستمی بعد از انصراف از مسابقات گزینشی کلمبیا، فعلا منتظر است تا ببیند فدراسیون جهانی با درخواستش مبنی بر محاسبه امتیاز رقابت های گزینشی سوئیس موافقت می‌کند یا خیر.

به گفته برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان او فردا صبح به همراه سهراب مرادی، دیگر ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان عازم ترکیه خواهند شد تا از آن جا به کلمبیا سفر کنند. سهراب مرادی در مسابقات گزینشی کلمبیا باید رکورد ۳۸۸ کیلوگرم را ثبت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه مدال المپیک گرفته دیگه خدارم بنده نیست. خیلی خود خواه و مغروره. اصلاً تقصیر این رسانه هاست که این بچه ها رو اینقدر بزرگشون میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۵:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا ورستمی رو پرتش کنید بره بیرون. چه کرده تا الان مگه؟
آخرین اخبار