سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

به دلیل نبود بعضی وزنه برداران، چهارم آسیا شدیم/ وضعیت هاشمی در جلسه هفته آینده مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان توضیحاتی را بیان کرد.

محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، اظهار داشت: ما سال ۲۰۱۹ عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بودیم و در آن دوره رقابت نزدیکی با چین (قهرمان مسابقات) داشتیم. در این دوره از مسابقات عملکرد بهتری نسبت به سال ۲۰۱۹ داشتیم و بچه‌ها از لحاظ انفرادی، امتیازات بهتری کسب کردند.

او افزود: تنها موردی که باعث شد ما چهارم شویم، ناقص بودن نفرات بود. اگر تنها یک ورزشکار دیگر ما عنوان هفتمی را هم کسب می‌کرد، قهرمان مسابقات می‌شدیم.

برخواه در مورد عملکرد وزنه برداران ایران برای کسب سهمیه المپیک، گفت: سهراب مرادی در این مسابقات ۹۵۲ امتیاز گرفت که امتیاز خوبی بود و امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کند. ضمن این که مسابقات کلمبیا هم در پیش است. اگر رکورد سهراب مرادی بالاتر از ورزشکار قرقیزستانی باشد، سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

او در خصوص وضعیت علی داوودی نیز عنوان کرد: تالاخادزه یکی از نوابغ وزنه برداری جهان است و فعلا کسی به او نزدیک نیست، اما امیدوارم علی داوودی نتایج خوبی در المپیک کسب کند.

برخواه در مورد وضعیت علی هاشمی، تشریح کرد: هاشمی به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما در این مسابقات شرکت نکرد. وضعیت این ورزشکار در جلسه هفته آینده مشخص می‌شود تا در خصوص اعزام او به مسابقات کلمبیا تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار