رستمی: در مسابقات کلمبیا می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم

قهرمان مسابقات وزنه برداری آسیا گفت: حضور در مسابقات المپیک به شرکت کننده‌ها و کشور‌ها مربوط می‌شود، اما می‌توانم در مسابقات کلمبیا سهمیه المپیک را کسب کنم.

کیانوش رستمی، ملی پوش وزنه برداری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: سطح مسابقات از دوره قبل پایین‌تر بود، اما تیم ایران عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت. خوشبختانه بچه‌ها خوب کار کردند.

او افزود: خدا را شکر در این مسابقات مدال طلا گرفتم. همین که توانستم دل مردم را شاد کنم، ارزشمند است. ناراحتی من بابت این است که المپیک را از دست بدهم. خیلی دوست دارم دوباره در المپیک شرکت کنم و دل مردم را شاد کنم.

رستمی در ادامه بیان کرد: می‌خواهم دوباره در المپیک مدال بگیرم. کسب سهمیه المپیک برای من سخت نیست. به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی با کسب سهمیه من موافقت کرده است. رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران نیز در این زمینه نامه‌ای ارسال کرده است که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

او در خصوص کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: در مسابقات کلمبیا می‌توانم سهمیه کسب کنم. این که گفته می‌شود باید به رکورد ۴۰۰ کیلوگرم برسم، شایعه است. حضور در مسابقات المپیک به شرکت کننده‌ها و کشور‌ها مربوط می‌شود و خود فدراسیون جهانی هم نمی‌داند چه افرادی در این مسابقات شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار