برخواه: تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا مقتدر ظاهر شد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تزریق واکسن کرونا عنوان کرد: ابتدا از تمام مسئولان برای پیگیری واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی تشکر می‌کنم چرا که با انجام این حرکت ورزشکاران المپیکی می‌توانند با شرایط بهتری خود را برای بازی‌های المپیک آماده کنند.

برخواه در ارتباط با شرایط تیم ملی وزنه برداری کشورمان عنوان کرد: تیم ما تازه از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته و در چند روز آینده نیز تیم را برای مسابقات گزینشی المپیک که در کشور کلمبیا برگزار خواهد شد، اعزام خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم تنها سهمیه باقی مانده تیم را در این مسابقات به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم تمام شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام شده را در تمام اردو‌های تیم ملی وزنه برداری رعایت کنیم تا به امید خدا برای هیچ ورزشکاری از کشورمان مشکل به وجود نیاید.

برخواه درباره جلسه برای اعزام علی هاشمی وزنه بردار کشورمان به مسابقات گزینشی کلمبیا گفت: جلسه شورای فنی تیم ملی و علی هاشمی فردا برگزار خواهد شد و در خصوص اعزام او به این مسابقات تصمیم گیری می‌شود.

برخواه ادامه داد: مسابقات کلمبیا ۱۹ اردیبهشت شروع خواهد شد. برای کسب یک سهمیه باقی مانده در وزن ۹۶ و یا ۸۹ کیلیوگرم تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در انتها گفت: انتقاد‌هایی که در روز‌های گذشته مبنی بر نتیجه ضعیف تیم ملی ما در قهرمانی آسیا انجام شد چندان از روی کارشناسی نبوده است و تیم ما در این مسابقات کاملا مقتدر ظاهر شد. تیم ما در ۳ وزن از ۱۰ وزن این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شد و بعد از چینی‌ها که آن‌ها نیز در ۵ وزن مدال طلا گرفتند، در رده بندی مدالی در رتبه دوم این مسابقات قرار گرفتیم که فکر می‌کنم نتیجه مطلوبی باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار