تجلیل از ۱۱۲ نفر از معلمان منتخب آذربایجان غربی

به مناسبت هفته معلم از ۱۱۲ نفر از معلمان منتخب آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  در مراسم تجیلیل از معلمان نمونه استان بااشاره به اینکه مسئولیت خطیر معلمی در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است گفت: مقام معلم به قدری والاست که خداوند خود را معلم معرفی می‌کند و نقش هدایت گری معلم یک هدیه الهی است.

او افزود: معلمان همواره در سنگر آموزش، علم آموزش را برافراشته نگهداشته اند و معلمان در دوران کرونا ثابت کردند، آموزش تعطیلی بردار نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال فرآیند انتخاب معلمان منتخب استان در یک بستر عادلانه و شفاف اجرا شد و ۱۰۵ نفر به عنوان معلم منتخب منطقه‌ای و ۷ نفر نیز به عنوان معلم منتخب استانی انتخاب شد.

وحید جلال زاده نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بااشاره به اینکه تربیت انسان یکی از اهداف اصلی ارسال رسولان الهی است گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و در حوزه علوم انسانی و فرهنگی باید توجه بیشتری شود.
او باشاره به اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش تنها تخصیص منابع مادی نیست بلکه باید نگاه به آموزش و پرورش متعالی باشد گفت: ۹۵درصد اعتبارات آموزش و پرورش صرف هزینه‌های جاری و حقوق می‌شود و توجه به حوزه پرورشی و فرهنگی مغفول مانده است.

سید سلمان ذاکر یکی دیگر از نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته معلم گفت: رفع مشکلات آموزش و پرورش وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.