اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۷ اردیبهشت در ارومیه برگزار می‌شود

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی گفت: اختتامیه پنجمین "جشنواره رسانه‌ای ابوذر"، ۲۷ اردیبهشت در ارومیه برگزار می‌شود.

حسین علیزاده دبیر "جشنواره رسانه‌ای ابوذر" در گفتگو با خبرنگاران با با بیان اینکه اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد افزود:  این جشنواره در محور‌هایی شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کتاب و کتابخوانی، ارتقای آگاهی و تعالی فرهنگ می‌شود.

جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد؛ ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، که شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

دبیر جشنواره ابوذر افزود: آثاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت داده شدند که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان غربی منتشر شده بودند.

علیزاده همچنین تجلیل از برترین‌های رویداد امید را یادآور شد و گفت: رویداد رسانه‌ای امید که در سال ۱۴۰۲ برگزار گردیده بود، مرحله داوری خود را طی کرده و از ۳ تیم به عنوان تیم‌های برتر تجلیل خواهد شد و یک تیم نیز شایسته تقدیر شناخته شده و مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید نیز همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر در محل کانون جوانان بسیج استان آذربایجان غربی در ارومیه برپا خواهد شد.

 جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: برای اینکه از اصول جشنواره فاصله نگیریم، بلافاصله و بدون فوت وقت بعد از برگزاری جشنواره پنجم، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تشکیل خواهد شد و پس از نقد جشنواره پنجم و برآورد نقاط ضعف و قوت دوره پنجم، ان‌شاالله دوره ششم جشنواره را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با قوت، انرژی و تفکر هرچه بهتر و با همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه استارت خواهیم زد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با دعوت از همه اهالی فرهنگ و هنر استان گفت: از تمامی اهالی فرهنگ، ادب و هنر استان دعوت می شود تا در بزرگترین رویداد فرهنگی رسانه‌ای استان فرهنگ پرور آذربایجان غربی حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.