وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

دسترسی تمامی دانش آموزان به شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه فضای امن و سالم در بستر فضای شاد فراهم شده و هم اکنون تمامی دانش آموزان به این شبکه دسترسی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، با اشاره به عملکرد وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش به سرعت کارِ آموزش را در بستر مدرسه تلویزیونی ایران شروع کرد و با توسعه این بستر هم اکنون تدریس دروس تمامی پایه‌های درسی در تلویزیون ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ارتباط معلم با دانش آموز در این بستر وجود نداشت ادامه داد: با توجه به این خلا طراحی نرم افزار شاد (شبکه آموزش دانش آموز) در دستور کار قرار گرفت، و با توجه به تمامی مشکلات در اوایل کار، خوشبختانه فضای امن و سالم در بستر فضای شاد تهیه کردیم و هم اکنون تمامی دانش آموزان به این شبکه دسترسی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت: با توجه به شرایط کرونایی که مدارس تعطیل بودند، اما وزارت آموزش و پرورش با موفقیت توانست در بستر فضای شاد آموزش را ادامه دهد.

امام جمعه ارومیه افزود: در بستر فضای شاد نه تنها معلمان بلکه خانواده‌ها به ویژه مادران درگیر تدریس دروس آموزشی شدند و این نیز باعث شد روابط خانواده‌ها با فرزندان تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تربیت در سند تحول داری اهمیت بیشتری است و لازم هست مسئولان و معلمان این مهم در الویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید حقوق دریافتی معلمان به گونه‌ای باشد که معلمان در جامعه احساس شخصیت و هویت کنند و این مهم نیز باید در الویت وزارت آموزش و پرورش باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.