۷۰ درصد دانش‌آموزان شوط تحت پوشش شبکه شاد

مدیر آموزش و پرورش شوط گفت:۷۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان تحت پوشش شبکه شاد قرار گرفته اند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،چنگیز احمدزاده مدیر آموزش و پرورش شوط روز دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه با اشاره به اینکه آموزش با وجود شیوع بیماری کرونا، تعطیل نیست، گفت: ۷۰ درصد دانش آموزان، ۹۰ درصد معلمان و ۱۰۰ درصد مدارس این شهرستان تحت پوشش شبکه شاد به عنوان جایگزین آموزش حضوری هستند.

احمدزاده  افزود: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این شهرستان مشغول کسب علم هستند و یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیز در مرحله پیش دبستانی حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شوط اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ همکار فرهنگی، این تعداد دانش آموز را در ۱۱۹ مدرسه شوط تعلیم می‌کنند.

او بیان کرد: سال گذشته، ۲ مدرسه ۶ کلاسه در شوط افتتاح و موجب بهبود وضعیت آموزشی در این منطقه شد.

احمدزاده با اشاره به تجلیل از ۳۲ معلم منتخب در شوط اظهار کرد: از این تعداد، ۱۳ نفر منتخب استان، ۱۵ نفر از طریق سازمان منطقه آزاد ماکو و چهار نفر توسط اداره آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شوط همچنین به حذف بخاری‌های نفتی در سطح مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها سه روستای این شهرستان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که امسال این روستا‌ها هم تبدیل به وسایل گرمایشی ایمن می‌شود.

احمدزاده از حذف هشت کانکس به عنوان کلاس درس طی سال گذشته در شوط خبر داد و افزود: امسال نیز ۶ مدرسه کانکسی مانده در برنامه کاری قرار گرفته است که با احداث مدارس جدید، این مشکل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.