برگزاری آئین تقدیر از معلمان نمونه آذربایجان غربی

در سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم در آذربایجان غربی، از ۲۸ معلم نمونه استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، ضمن تبریک روز و هفته معلم گفت: رسالت معلمان همانند رسالت انبیاست که وظیفه هدایت جامعه را بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه اهمیت آموزش و پرورش و جایگاه تعلیم و تربیت امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: هر جامعه ای که به این قشر اهمیت لازم را قائل شود به ترقی و پیشرفت خواهد رسید، چراکه تمدن های گوناگون مدیون آموزش و پرورش هستند و زحمت تمام پیشرفت های معاصر را معلمان به دوش کشیده اند.

استاندار آذربایجان غربی به رسالت خطیر آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت: توجه و اهمیت دادن به نظام آموزش و پرورش باعث جبران عقب مانگی می شود و کشور را به سمت پیشرفت و موفقیت هدایت می کند.

شهریاری اضافه کرد: امروز مسائل و مشکلات زیاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد که همه به سیستم و نظام آموزش بر می گردد و اگر اصلاح نشود در آینده با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

مقام عالی استان گفت: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است اما کافی نبوده و باید به این باور رسید که هر قدر جایگاه تعلیم و تربیت بالا رود زیرساخت های کشور مستحکم تر شده و جامعه به سمت ترقی پیش می رود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات ما در جامعه امروز که به  آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نیز مربوط می شود مسئله اخلاق است که باید بیش از پیش در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

در پایان این مراسم با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از 28 معلم و فرهنگی نمونه استان با اهدا لوح، تندیس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

از معلمان نمونه آذربایجان غربی تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.