بهره‌مندی بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان از نرم افزار آموزشی شاد

رئیس آموزش و پرورش منطقه سیلوانا از بهره‌مندی بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان از نرم افزار آموزشی شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امروز به همت جمعی از خبرنگاران شهرستان ارومیه و با مشارکت بسیج فرهنگیان استان از معلمان فداکار و دلسوز مناطق محروم که با وجود ویروس کرونا دست از تلاش برنداشته و همچنان سعی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارند؛ تجلیل شد.

بهروز سلیمی رئیس آموزش و پرورش منطقه سیلوانا در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان مناطق محروم گفت: با شیوع ویروس کرونا در جامعه، چالش‌هایی در مدیریت آموزش و پرورش بوجود آمد تا دانش آموزان از تحصیل محروم نشوند و از آموزش عقب نیفتند که در نتیجه این بحث در سطح مناطق نیز بخوبی مدیریت شد.

سلیمی با اظهار اینکه نزدیک به ۷۰ درصد مطالب آموزشی توسط معلمین به دانش آموزان ارائه شده بود؛ افزود: مابقی مطالب آموزشی یعنی ۳۰ درصد باقیمانده از طریق شبکه‌های فضای مجازی مجاز و شبکه شاد به دانش آموزان ارائه شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سیلوانا  اظهار کرد: با راه اندازی شبکه آموزشی شاد، ۶۱ درصد دانش آموزان توانستند به این شبکه وصل شوند و از آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

سلیمی اضافه کرد: مابقی دانش آموزان هم که به برنامه شاد دسترسی نداشتند از طریق شبکه آموزش رسانه ملی از آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سیلوانا تصریح کرد: مدارسی که فاقد پوشش اینترنتی بودند و یا دانش آموزانی که واقعا توانایی دسترسی به اینترنت را نداشتند و به همین دلیل از آموزش و ادامه تحصیل محروم بودند؛ توسط راهبران آموزشی و معلمان مدارس، با ارائه بسته‌های آموزشی، روند آموزش را ادامه می‌دادند.

سلیمی در ادامه گفت: با وجود اینکه به بحث ارزشیابی پایان سال تحصیلی رسیدیم، همکاران بصورت داوطلبانه در کنار دانش آموزان هستند و ارتباط خود را قطع نکرده و همچنان آموزش دانش آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند تا از یادگیری کامل دانش آموزان اطمینان یابند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش منطقه سیلوانا در سال تحصیلی ۹۸ _ ۹۹ بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ دانش آموز مشغول به تحصیل بودند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.