تمدید تحصیل غیر حضوری دانش‌آموزان در آذربایجان‌غربی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از تمدید تحصیل غیر حضوری دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا میدان‌رو معاون تربیت‌بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: آموزش دانش‌آموزان در تمامی مدارس استان که از ۱۲ مهرماه غیرحضوری شده، تا ۱۶ آبان ماه جاری تمدید شد.

دبیر ستاد کرونای اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: نحوه حضور عوامل اجرایی و معلمان در مدارس نیز با تصمیم شورای مدرسه بوده به طوری که آموزش دانش آموزان تعطیل نشود و به جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، محدودیت حداکثر ۵۰ درصد پرسنل در مدارس رعایت شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این اقدام در راستای درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم اعمال محدودیت‌های لازم برای کنترل شیوع کرونا انجام گرفته است.

آذربایجان‌غربی دارای ۶۲۰ هزار دانش‌آموز است که از ابتدای بازگشایی مدارس آموزش آن‌ها اغلب در شبکه شاد به صورت آنلاین، نیمه‌حضوری و حضوری به صورت ۲ روز در هفته و به مدت ۲ ساعت در روز در مدارس انجام شده‌است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.