پیام تسلیت استاندارکرمان به مناسبت درگذشت نیرو‌های برق در سیل گلباف

استاندارکرمان، جان باختن ۶ تن از نیرو‌های عملیاتی برق، حین ماموریت در سیل بخش گلباف را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندارکرمان در پی جان باختن ۶ تن از نیرو‌های عملیاتی برق، حین ماموریت در سیل بخش گلباف پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

در پی وقوع سیل در منطقه گلباف و قطع برق در تعدادی از روستا‌ها در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۳ با فروکش کردن باران، تعداد ۶ نیروی عملیاتی از نیرو‌های برق شهر‌های گلباف، ماهان و راین شهرستان کرمان به محل اعزام می‌شوند که عصر همانروز در حین انجام ماموریت گرفتار بارش و سیلاب مجدد شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های جانباختگان عزیز این واقعه اندوهبار، آقایان: مصطفی ابراهیمی، علیرضا جعفری، مسلم دهقان، علی توسلی، محمد میزراحسینی و محسن توکلی و آرزوی علو درجات ایشان در سالروز شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام، به اطلاع می‌رساند، در دقایق اولیه پس از دریافت خبر، دستور اقدام سریع صادر شد و ۱۲ تیم زمینی، ۲ تیم هوایی و ۷۶ نیروی عملیاتی از هلال احمر، نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه، عوامل بخشداری و دهیاریها، گروه‌های داوطلب از جمله آفرود از هیئت اتومبیل رانی بلافاصله به منطقه اعزام و کار جستجو را در هوای نه چندان مساعد منطقه آغاز نمودند و پس از تلاش فراوان موفق به کشف اجساد قربانیان شدند.

لازم به ذکر است وزرای محترم کشور و نیرو نیز با تماس تلفنی ضمن پیگیری این حادثه تلخ مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های داغدیده ابلاغ نمودند. ضمن تشکر از نیرو‌های مردمی، امدادی و عوامل کمک رسان، امیدوارم شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و اندوهباری نباشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.