پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان به مناسبت رحلت مادر شهیدان عرب پور

در پی رحلت مادر شهیدان والامقام ابراهیم و ابوذر عرب پور، فرمانده سپاه ثارالله و نماینده ولی فقیه درسپاه استان کرمان، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله وحجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه درسپاه استان با صدور پیامی مشترک، رحلت بانوی فداکار و مخلص، حاجیه خانم کبری کلانترپور، مادر شهیدان ابوذر و ابراهیم عرب پور را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهیدین، مرحومه حاجیه خانم کبری کلانترپور مادر ارجمند شهیدان والامقام  ابراهیم و ابوذر عرب پور، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

او که دو فرزند برومندش را با سختی های فراوان بزرگ کرد و رنج ها کشید؛ اما در نهایت دو دسته گل خود را در شلمچه فدای اسلام کرد.

آری، قطعاً مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند، برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین  بوده و  مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم و به طور ویژه در شهرستان زرند خواهد درخشید.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه، محضر بیت معظم آن مادر صبور و وابستگان این فقیده سعیده از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و  فرزندان شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار