پیام تسلیت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پی درگذشت سردار حجازی

محمد رضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار سید محمد حجازی، مجاهد خستگی ناپذیر، متواضع، انقلابی و مخلص در محور مقاومت و از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس، باعث تالم و تاثر فراوان شد.

بدون تردید سردار حجازی یار و مجاهدی خستگی ناپذیر در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شمار می رفت که در خط مقدم جبهه مقاومت، همواره با رشادت‌های خود پیروزی‌های بزرگی را به ارمغان آورد که پس از عمری تلاش، دیدار حق را لبیک گفت. 

او همچون فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، سردار دل‌ها تا آخرین لحظه در راه اهداف والای اسلام و انقلاب تلاش کرد که قطعا این تلاش‌ها و جهاد در راه خدا بدون اجر و مزد نخواهد بود.

اینجانب فقدان این عزیز دلاور، شجاع، خستگی ناپذیر، انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و امت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم، از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و شفاعت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را برای این فرمانده مجاهد مسالت می کنم و صبر و شکیبایی را نیز برای خانواده معزز و مکرم ایشان آرزومندم.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور ورئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار