پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت شهادت سردار حجازی

در پی عروج ملکوتی جانباز شهید سردار سرافراز سید محمد حجازی، فرمانده سپاه ثارالله و نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز شهید سردار سرافراز سید محمد حجازی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ استَجابوا لِلَّهِ وَالرَّسولِ مِن بَعدِ ما أَصابَهُمُ القَرحُ ۚ لِلَّذینَ أَحسَنوا مِنهُم وَاتَّقَوا أَجرٌ عَظیمٌ:. کسانى که به میدان جنگ و جهاد در راه خدا رفتند و مجروح و زخمى شدند، این اجر و پاداش بزرگ براى آن‌ها مى‌ماند. (آل عمران ۱۷۲)

شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، بیت مکرم و مردم شهید پرور استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

این مجاهد مخلص، علاوه بر سال‌ها خدمتگزاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی علی‌الخصوص در جبهه‌ی مقاومت به‌ویژه در لبنان بود و پس از شهادت حاج قاسم نیز در طریق جهاد، در جایگاه جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود و در سلوک فردی و مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم برمی‌داشت.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و با اخلاص درود می‌فرستیم و از درگاه ایزد منان برای او رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مسئلت داریم و از خداوند بزرگ عاجزانه می‌خواهیم که ثبات قدم و توفیق خدمت در مسیر جهاد فی سبیل الله و وفاداری و فداکاری در خیمه ولایت را نصیب ثاراللهیان بگرداند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار