تیراندازی در کلوپ شبانه در ویسکانسین آمریکا

رسانه‌های محلی اعلام کردند به دنبال تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت ویسکانسین آمریکا چندین نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت ویسکانسین آمریکا امروز (یک‌شنبه) چندین نفرمورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

«ملیندا دانفورث»، سخنگوی شرکتی که این کلوپ شبانه را اداره می‌کند، گفت: ممکن است هفت یا هشت نفر بر اثر این تیراندازی زخمی شده باشند.

او افزود: تیراندازی در اتاق ناهار خوری هتل «رادیسون» واقع شده است که به کلوپ شبانه «اوندیا» در منطقه «اشوابنون» ویسکانسین متصل است.

دانفورت اعلام کرد: تاکنون اطلاعاتی درباره هویت مظنون به دست نیامده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. پلیس هنوز در تلاش است تا فرد مظنون را بازداشت کند.

«جاش کاول» دادستان کل آمریکا نیز تاکید کرد: این حادثه مهار شده است و دیگر تهدیدی برای جامعه وجود ندارد.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام‌های ایالت ویسکانسین آمریکا خبر داد، یک فرد مسلح در باشگاه شبانه «گرین بِی» دست به یک حمله مسلحانه زد که دو نفر کشته شدند و یک نفردیگر به شدت زخمی شد.

مقام‌های پلیس ویسکانسین اعلام کردند: عامل این حمله مسلحانه هدف تیراندازی نیرو‌های پلیس قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات کشته شد. فرد ضارب با هدف قبلی برای حمله به یک نفر خاص وارد این باشگاه شبانه شده بود اما ان فرد در زمان حمله در آن مکان نبوده لذا به دوستان و همکاران او شلیک می‌کند.

روز گذشته نیز در واشنگتن در خانه‌ای نزدیک ایستگاه مترو واترفرانت تیراندزای شد که به دنبال خودداری فردی مسلح از زمین گذاشتن سلاح خود، پلیس به وی شلیک کرد. فرد مسلح که در شرایط وخیمی به سر می‌برد به بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است، در حالی که روزانه خبر‌های متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار