انتقاد جمهوری‌خواهان از بایدن برای وضع محدودیت مسافرتی به هند

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا به اقدام رئیس‌جمهور این کشور برای وضع محدودیت مسافرتی به هند اعتراض کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروهی از قانونگذاران جمهوری خواه از جو بایدن به دلیل وضع محدودیت مسافرتی از هند و به آن در مقابل باز گذاشتن مرز مکزیک انتقاد کردند.

جمهوری خواهان کنگره می‌گویند واشنگتن نمی‌تواند برای سفر به کشور متحد ما محدودیت وضع کند در حالی که مرز مکزیک را باز گذاشته است. این در حالی است که این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس هندی کرونا صورت گرفته است.

کاخ سفید پیشتر اعلام کرد بایدن محدودیت‌هایی برای مسافرانی که از هند می‌آیند، وضع کرد. آمریکا اعلام کرد برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا و از جمله برای تولید واکسن به هند کمک می‌کند. افزایش مهار نشده موارد ثبت کرونا در هند از عدم توانایی این کشور برای مقابله با این ویروس حکایت دارد.

شمار موارد ابتلا به کرونا در هند لحظه به لحظه رو به افزایش است. طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۵۰ هزار نفر دیگر در هند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

همزمان اتحادیه اروپا قصد دارد با فعال کردن «مکانیسم حفاظت از شهروندان» در صورت درخواست دهلی، دارو و اکسیژن به این کشور ارسال کند. شمار مبتلایان به کرونا در هند به ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است که از این میان، ۲۱۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار