تندیس بلورین تک ستاره از آن بندر امام خمینی (ره) شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و ارزیابی عملکرد در حوزه نگهداری از دارایی‌های فیزیکی، این اداره کل موفق به کسب تندیس بلورین تک ستاره شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دنبال حضور فعال اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و ارزیابی عملکرد در حوزه نگهداری از دارایی‌های فیزیکی، این اداره کل موفق به کسب تندیس بلورین تک ستاره شد.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) گفت: پس از دریافت اظهارنامه توسط دبیرخانه جایزه، کار ارزیابی انفرادی و تیمی توسط تیم ارزیاب منتخب دبیرخانه انجمن آغاز و بر اساس بررسی‌ها و بازدید‌های میدانی ارزیاب ارشد در بهمن ماه پارسال، عملکرد این اداره کل شایسته دریافت تندیس بلورین تک ستاره دانسته شد.

او بیان داشت: اخذ تندیس بلورین جایزه ملی تعالی که شرکت و نهاد‌های معتبری در سطح کشور ان را دریافت کرده‌اند، نشان از عملکرد موفقیت‌آمیز این اداره کل در مدیریت، حفظ و صیانت از دارایی‌های فیزیکی دارد.

جایزه ملی تعالی نگهداری ایران، فرآیندی است که طی آن هر سال به برترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف کشور که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه‌سازی فرهنگ نگهداری از دارایی‌هایی فیزیکی فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند، به ترتیب میزان موفقیت گواهینامه، تقدیرنامه یا تندیس بلورین تک ستاره‌ جایزه نگهداری از طریق همایش اعطا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.