روحانی در نشست با فعالان اقتصادی:

نباید همه چیز را فدای فناوری هسته‌ای کنیم/ امید به آینده در آغاز دولت یازدهم ایجاد شد/ دنیا پذیرفته که راهی جز توافق با ایران و لغو تحریم ها ندارد

رئیس جمهور کشورمان گفت: فناوری هسته‌ای را دوست داریم، اما چرخش زندگی مردم هم مهم است و نباید همه چیز را فدای فناوری هسته‌ای کنیم.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فعالان اقتصادی با بیان اینکه، هدف از جنگ اقتصادی ترامپ علیه ملت ایران، فروپاشی کشور و سرنگون کردن نظام بود، اظهار کرد: امروز با مقاومت و ایستادگی ملت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های انجام شده، همه دنیا و خود آمریکا به شکست جنگ اقتصادی اعتراف می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه در شرایط سخت حاکم بر اقتصاد کشور، بخش اقتصاد در خط مقدم بوده و ایستادگی و مقاومت کرده است، گفت: اگر می‌خواهیم ایران ما پیشرفت کند باید جایگاه علمی و اقتصادی کشور را ارتقا ببخشیم.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای برجام در وین گفت: مذاکرت وین نشان دهنده قدرت بالای ایران است و امروز دنیا پذیرفته است که راهی جز توافق با ایران و لغو تحریم‌ها وجود ندارد و این یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در تمام تصمیم گیری‌های اقتصادی در دولت تدبیر و امید تاکید داشتم که نظر فعالان اقتصادی اخذ و در روند تصمیم گیری‌ها لحاظ شود، گفت: اگرچه اهمیت بهره‌گیری از علم روز در مدیریت اقتصادی اثبات شده است، اما به هیچ وجه نمی‌توان از کنار اهمیت تجربه در ارتقای کیفیت مدیریت اقتصاد عبور کرد.

روحانی با اشاره به اینکه در سال‌های پس از جنگ تحمیلی هشت ساله سابقه نداشته است که دولتی با شرایط رکود و تورم توامان کار خود را آغاز کند، افزود: رشد اقتصادی منفی ۷.۴ و تورم ۳۵ درصدی وضعیت بسیار سختی برای آغاز فعالیت دولت یازدهم ایجاد کرده بود و وقتی در برنامه‌های دولت برای ۱۰۰ روزه اول وعده تک رقمی شدن تورم و مثبت شدن نرخ رشد اقتصادی را اعلام کردیم برخی دوستان معتقد بودند که این وعده‌ها قابل اجرا نیست.

رئیس جمهور اظهار کرد: با تلاش‌های دولت از اواخر سال ۹۳ تورم به مرز تک رقمی شدن رسید و در طول سال‌های ۹۳ تا سه ماهه ابتدای سال ۹۷ درحالی به طور متوسط شاهد تورمی ۱۱.۵ درصدی بودیم که در فاصله سال‌های ۹۴ تا ۹۶، نرخ تورم تک رقمی بود.

روحانی با اشاره به مثبت شدن نرخ رشد اقتصادی از اواسط سال ۹۳ و رسیدن نرخ رشد اقتصادی به ۱۲.۶ درصد در طول سال ۹۵ به عنوان بالاترین نرخ رشد اقتصادی درجهان تصریح کرد: همه این آمار و ارقام نشانه آن بود که حرکت اقتصادی دولت در مسیری کاملا صحیح انجام می‌شد.

رئیس جمهور در ادامه با تقدیر از حضور پررنگ و موثر بخش خصوصی در موفقیت‌های اقتصادی دولت یازدهم خاطرنشان کرد: در حالی که در سال‌های ۸۶ تا ۹۲ نرخ اشتغال خالص کشور تقریبا صفر بود در دولت یازدهم توانستیم به متوسط نرخ اشتغال خالص ۷۰۰ هزار شغل در سال برسیم.

روحانی با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان در آغاز فعالیت دولت یازدهم امید و نگاه مثبت به آینده در جامعه به وجود آمده بود، گفت: حرف دولت این بود که ما برای حفظ و توسعه فناوری هسته‌ای نیز تلاش خواهیم کرد، اما باید در کنار آن به پیشرفت دیگر عرصه‌های اقتصاد و صنعت نیز توجه شود.

رئیس جمهور کاهش یکباره و بی سابقه قیمت نفت در سال ۱۳۹۳ را از دیگر مشکلاتی که دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیت خود با آن مواجه شد برشمرد و اضافه کرد: درحالی که در دولت قبل درآمد‌های نفتی بین ۱۱۹ تا ۶۷ میلیارد دلار در سال‌های مختلف نوسان داشت در دولت تدبیر و امید هیچ‌گاه درآمد‌های نفتی در یک سال از ۶۷ میلیارد دلار بالاتر نبوده است.

روحانی حفظ جایگاه والا و شایسته کشور در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فناوری و سیاسی را لازمه رشد و پیشرفت کشور برشمرد و ادامه داد: همه تلاش دولت تدبیر و امید این بود که جایگاه ایران را در منطقه و جهان بالاتر ببرد. اگرچه به غلط تصوری در دنیا وجود داشت که با ایران نمی‌شود مذاکره کرد و به نتیجه رسید، اما دولت تدبیر و امید این تصور را اصلاح کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با آغاز مذاکرات هسته‌ای، جهان به این نتیجه رسید که می‌شود با ایران نیز مذاکره کرد و بر اساس گفت‌وگو به نتیجه رسید، تصریح کرد: ما هم باور داریم که باید مشکلات‌مان را در داخل کشور حل کنیم، اما همه باید بدانند که بدون رابطه با دنیا نمی‌توان پیشرفت کرد و نمی‌توان کشور را ساخت.

روحانی اقتصاد مردمی دانش‌بنیان و صادرات محور را از پایه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور پیشرفت کند نمی‌توانیم صرفا بر بازار داخلی تکیه کنیم. تلاش برای خودکفایی مطلوب است، اما بدون واردات و صادرات و تعامل با جهان نمی‌توان پیشرفت کرد. باید با لحاظ مزیت‌های نسبی، برخی کالا‌ها را تولید، برخی را صادر و برخی را وارد کنیم.

رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدا یکی از محور‌های توجه خود در عرصه اقتصاد را توسعه فعالیت‌ها و بنگاه‌های دانش‌بنیان قرار داد و تلاش کرد ارتباط صحیحی بین دانشگاه و عرصه تولید ایجاد کند و نتیجه این تلاش‌ها این بود که ۵۵ شرکت فعال دانش بنیان در ابتدای دولت یازدهم امروز به بیش از ۶ هزار شرکت فعال رسیده‌اند.

روحانی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها و افزایش تعداد بنگاه‌های دانش‌بنیان در کشور اقتصاد ایران را متحول کرده است، ادامه داد: بهترین نمونه گواه برای اثبات این مدعا عملکرد بنگاه‌های دانش‌بنیان در مقابله با شیوع کرونا بود.

رئیس جمهور اظهار کرد: کرونا درحالی امروز تبدیل به یک گرفتاری جهانی شده است که وقتی در ووهان چین شناسایی و اعلام شد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد به این سرعت به همه جهان سرایت کند. هیچ کشور و دولتی نتوانست این مساله را پیش‌بینی کرده و برای مقابله با آن آمادگی کسب کند.

روحانی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون همچنان موثرترین و به نوعی تنها راهکار‌های مقابله با شیوع کرونا تا حال حاضر هستند، خاطرنشان کرد: پس از انتشار اولین اخبار درباره ساخت واکسن برای کرونا دستور پیگیری واردات واکسن را صادر کردم، اما مشکل این بود که مدت زمان قابل توجهی طول کشید تا سازمان جهانی بهداشت برخی واکسن‌ها را تایید کند و از سوی دیگر این نگرانی وجود داشت که هیچ‌کدام از این واکسن‌ها دوره‌های آزمایشی ساخت را به طور کامل سپری نکرده بودند.

رئیس جمهور گفت: پس از عبور از همه این مسائل وقتی خواستیم برای خرید واکسن قرارداد منعقد کنیم با مساله دیگری مواجه شدیم و آن بی‌رحمی غیرقابل تصور جهانیان و به ویژه آمریکا بود که هم در دوره دولت قبل و هم در این دولت ادامه دارد. به هیچ‌وجه تصور نمی‌کردیم که دولتی بخواهد مقابل تلاش‌های دولتی دیگر برای محافظت از شهروندانش در برابر بیماری‌ای، چون کرونا مانع‌تراشی کند.

روحانی افزود: درحالی که در اسفند ماه ۹۸ و ماه‌های ابتدایی ۹۹ در تامین تجهیزات و ملزومات مقابله با کرونا دچار مشکل جدی بودیم امروز به مدد همت و تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر بخش‌های تولیدی کشور صادرکننده جدی تجهیزات و ملزومات مقابله با کرونا هستیم و در بخش ساخت واکسن نیز شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش قابل توجهی دارند.

رئیس جمهور با تشکر از همه بخش‌ها و افرادی که در مقابله با کرونا دولت را یاری کردند، ادامه داد: باید از مقام معظم رهبری، علما و مراجع نیز به طور ویژه تشکر کنیم چرا که اگر کمک آن‌ها نبود توقف اجرای مناسکی، چون نماز جماعت در مساجد در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ممکن نبود.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مقطعی در سال‌های ۹۰ و ۹۱ آمریکایی‌ها و غربی‌ها تصمیم گرفتند ایران را تحت فشار قرار دهند تا پای میز مذاکره بیایند، اما طی جنگ اقتصادی که در سه سال گذشته شاهد آن بودیم نه به نیت ترغیب ایران به مذاکره بلکه با هدف فروپاشی اقتصاد و به دنبال آن سرنگونی نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا شد.

رئیس جمهور فعالان اقتصادی را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن نامید و تصریح کرد: با تلاش همه جانبه فعالان اقتصادی، هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت نه اقتصاد کشور فروپاشید و نه نظام جمهوری اسلامی به زانو درآمد. البته مردم تحت فشار زیادی قرار گرفتند، اما مقاومت جانانه‌ای کردند و دولت نیز در حد توان خود از مردم حمایت کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: دولت در راستای حمایت از مردم میانگین حقوق را در سه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داده و سعی کرده کسری بودجه خود را از مسیر درستی که عمدتا انتشار اوراق بوده است، جبران کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در عرصه بین‌المللی پیروزی‌های بسیار درخشانی کسب کرده که به دلایل سیاسی کمتر بیان می‌شود، اظهار کرد: پیروزی به یاد ماندنی دکتر مصدق در عرصه بین‌المللی این بود که دادگاه بین‌المللی لاهه در پاسخ به شکایت انگلیس اظهار داشت که صلاحیت رسیدگی به این شکایت را ندارد.

رئیس جمهور اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید حداقل دو بار در دادگاه بین‌المللی لاهه علیه آمریکا اقامه دعوی کردیم که در هر دو موضوع دادگاه به رغم تلاش گسترده و مخالفت جدی آمریکا اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به این شکایات را دارد و دو بار نیز در سازمان ملل درخصوص تحریم تسلیحاتی ایران و نیز درخواست آمریکا برای بازگشت خودکار تحریم‌ها توانستیم این کشور را شکست دهیم که در تاریخ کمتر سابقه دارد.

روحانی در ادامه تصریح کرد: امروز در مقطع بسیار مهمی قرار داریم؛ انتخابات ۱۴۰۰ رویدادی بسیار سرنوشت‌ساز برای کشور و بسیار مهم است که در نتیجه این انتخابات چه کسی، چه دولتی و با چه افکاری بر سر کار می‌آید و در زمینه اقتصاد، سیاست خارجی، مسائل منطقه و مسائل بین‌المللی چگونه می‌اندیشد؟

رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ‌کس نباید نسبت به انتخابات و اهمیت آن بی‌تفاوت باشد و همه باید خودمان را برای برگزاری یک انتخابات پرشور سالم و آزاد آماده کنیم و حضوری سرنوشت‌ساز در انتخابات داشته باشیم چرا که این انتخابات برای همه ما و برای منطقه و جهان بسیار مهم است.

در این جلسه پیش از سخنان رئیس‌جمهور ۱۳ نفر از فعالان و اعضای تشکل‌های اقتصادی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره عملکرد اقتصادی دولت و مهم‌ترین مسائل و مشکلات عرصه اقتصاد پرداختند.

فعالان اقتصادی حاضر در جلسه با تشکر از تیم اقتصادی دولت برای مقابله توامان با تحریم‌های همه‌جانبه و ظالمانه و نیز شیوع کرونا در کشور از سعه صدر، تحمل و پیگیری‌های مجدانه دولت برای حفظ و احیای برجام تشکر کردند.

فعالان اقتصادی حاضر در دیدار با رئیس جمهور همچنین با انتقاد از عدم ثبات قوانین و مقررات در برخی عرصه‌های اقتصادی، خواستار تسریع در تصمیم‌گیری در برخی زمینه‌ها برای مقابله موثرتر با تحریم‌ها شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر منافقی که برعکس حضرت آقا حرف می زند به مردم فحش می دهد با دشمن سازش می کند ولایت فقیه را قبول ندارد ورئیس جمهور کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نباید فناوری هسته ای ساخته شده به دست جوانان دانشمند فدای قدرت طلبی رؤسای پیر،بی تدبیر و از کار افتاده شود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله دقیقا چون امنیت ملی ما همین فناوری بزرگ هست که زیر شاخه هاش و سودش خیلی زیاده ولی دو بخش اصلی اون واقعا خیلی مهم هست انرژی پاک هسته ای و تولید رادیو دارو که اگر مردم عزیز ما کمی تحقیق کنن می بینن چه علمی رو دست پیدا کردیم با چه عظمتی برای همین دشمنان می ترسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفت یه ماده کثیف سیاه بد بو هست اونو هم بدید بره ....!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۱:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیایید همه چیز را فدای برجام و گلابی های رسیده اش کنیم.
خداوند به من شفا عنایت کند.
اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
#نه_به_امتحان_حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای خدایا این رو خوندم اصلا نمی دونم چی بگم یعنی حیف وقت که صرف این کردم؟!!!یعنی نمی دونی علت ابر قدرت شدن آمریکا در جنگ جهانی دوم سلاح هسته ای بود یعنی تو هنوز نمی دونی انرژی آیند همین فناوری هسته ای هست یعنی نمی دونی این فناوری لبه تکنولوژی هست کشوری که همچین دانشمندانی داشته باشه قادر به تولید هر چیزی هست یعنی شما چطوری روت می شه بعد این 8 سال توجیح بازم بیای توجیح و اصلا وارانه نمایی کنی دوم مشکل مدیریتتون رو دیگه همه می دونن نکنه منتظر بودی دلال های و اختلاس گرهای خودتون رو آمریکا بیاد بگیره نکنه مشکل توزیع ثروت داخل کشور و مالیات های مسخره که مردم عادی مالیات همه چی رو می دن ولی پولدار ها هیچ با لابی بازی که باعث اختلاف طبقاتی و این معظلات شده رو هم آمریکا قرار بیاد درست کنه همین رو رفع می کردین کمترین حالت 70 درصد مشکلات مردم رفع بود 30 درصد هم تکنولوژی بود که گفتم وقتی این کشور نخبه هسته ای پرورش می ده مابقی کاری نداره مشکل این کشور کمبود ثروت نیست عدالت هست که مقصرش شما هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما با این سطح سواد چطور این همه چیز رو می دونی و رییس جمهور کشور نمی دونه؟ توجیح ، وارانه ،معظلات ،علامت پرسش در یک جمله ی خبری ،ندانستن تفاوت انرژی با فناوری و ... نشانه های این است که شما بهتره بری کشکتو بسابی و بذاری عقلا کشور رو اداره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمت گرم
Germany
آقای روحانی 8 سال دیگر
۱۹:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد رئیس جمهور عزیز و محبوب ایران آقای روحانی همراه با تیم زحمتکشان مخصوصا آقای عراقچی
که با صبر و حوصله و از خودگذشتگی جلوی جنگ، درگیری و تنش را در منطقه می گیرند و استقلال ایران را
بدون خونریزی به چالش می کشند
ایران به موشک احتیاج ندارد ایران خدا دارد و خداوند در این 8 سال پشت و پناه حکومت ایران بوده
ای کاش جمهور عزیز و محبوب ایران آقای روحانی می توانست 8 سال دیگر ریاست جمهوری ایران را به عهده بگیرد.
شاید مجلس بتواند مدت رئیس جمهور اقای را 8 سال دیگر تمدید کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی زدی داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای خدایا اینو نگاه من بیشتر بنظرم اومدی داری مسخره می کنی ولی اگه جدی گفتی که اصلا حرفی نیست سرتاسر طنز اون داخل سالی که حتی با کرونا بودجه نظامی کشور های که آرزو تو هست اضافه شده خوب اینا رو به کدخدا بگو ،بگو صهیونیست ها اورشلیمی و جهان وطن آمریکا چه نیازی به انقدر فناوری نظامی دارن 7000 کلاهک هسته ای رو برای چی می خوان؟!!خوب مگه یهودی و مسیحی تقلبی نیستن به خداشون اقتدا کنن والا چه نیازی هست تلاش برای داشتن انواع تکنولوژی خدا بهشون می ده ؟!! البته می گم بیشتر بنظرم داری مسخره می کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه مرسی
ولی یه جوری میگی که ادم به عقلت شک میکنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداش ببخشید ولی شما رد دادی سیستم رو یک بازگردانی کن یا نکنه جمله رو وارانه گفتی کلک برای طنز؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این 8 سال یا رکود ایجاد کردید یا تورم
این دوماه اخر هم بخاطر انتخابات تورم را کنترل کردید
اگه دلتون میسوزه چرا زمانیکه دلار به 30 تومن رسیده بود کاری نمیکردید
کسری بودجه رو میخواید چجوری جبران کنید
منطقی حساب کنید نه با شعار
دولت بدون فعالیت و تولید
دولت دلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فناوری هسته ای فدای همه چیز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدايا مارا از اين جماعت رها كن. هنوز نفهميدي امريكا فقط به ايران خيانت كرده
Germany
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سالهاست که ما را در کل جهان با برجام بی ابرو کردی
ملت ایران تمام فشارهای اقتصادی را به امید روز بهتر بعد از
برجام تحمل کرد.
اینقدر برایش شهید دادیم و در دنیا برای کشورمان
دشمن درست کردیم
حالا یک مرتبه شعار را بر عکس می دی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای روحانی مثل اینکه یادت رفته حضرت امام خمینی(ره) چی گفتن ،ایشون گفتن هرچی غربی ها گفتن ،تو برعکسش کن ،اگه گفتن دست از فناوری هسته بردارید ،شما باید اونو(فناوری هسته ای) دو دستی بچسبی ،نه اینکه با اونا همکاری کنی ،پس جواب این همه خون به ناحق ریخته شده هسته ای چی میشه؟!کی میخواهید بفهمید که شیطان دشمن قسم خورده ماست. کمی قرآن بخوانید و در معنی قرآن تامل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره، هسته ای چه نفعی داره؟ اگه برا برق بود که الان برق مجانی بود بدون قطعی، اینهمه سال برای این موضوعات مردم و به باد دادید.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۱:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
و البته فرانسه که بیش از 70 درصد برقش هسته ای هست ، برقش مجانیه که قصه می گی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول میگه هسته ایی،بعد موشک،بعد میگه حقوق بشر ،بعد میگه مردم بی عرضه اند و آخرش میگه مقصر مردم هستند این تفکر باید خفه بشه ور نه کشور رو نابود میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
الا برکت الله
۰۸:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
صد روز آینده میخوای چیکار کنی برنامه ای داری ،
Germany
میکل ه...
۱۲:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
استقلال کشور را به خطر از بین ببرم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی :
چرخ سانتیفیوز هم بچرخ ولی زندگی هم بچرخد
نباید همه چیز را فدای هسته کنیم
و درآینده بعید نیست بگن
هم موتور موشک ها بچرخد و هم اقتصاد مردم
نباید همه چیز را فدای موشک ها کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا عملا داره می گه خودمون رو خلع سلاح کنیم با برنامه آمریکایی ها هسته رو بدیم که می شه انرژی آینده ارزان پاک فقط مطاله کنید یک قبض برق بردارید آسون انقدر گول نخورید ببیند چقدر سوخت هسته ای چقدر انرژی پاک تولید می کنه شگفت انگیز هست بعد هم موشک ها رو بدیم که اصلی ترین قدرت بازدارنده و دشمن شکن ایران هست بعد هم از همپیمان هامون در منطقه دنیا که بماند حمایت نکنیم تا قشنگ گوشه رینگ وقتی انرژی که امنیت روانی رو دادیم اون داره تازه بمب اتم داره سلاحمون رو هم بدیم که اون بیشترش رو داره هم پیمانانمون هم از ما برگردن بخاطر حمایت نکردن و رها کردن تازه جذب اونا بشن یا تسلیم بعد اون با ناتو خیلی جالبه .
Japan
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
توکه مردم ایران وهسته ای وروغن وتخم مرغ ومرغ رو فدای مذاکرات بیخودت کردی خواهشا برنامه صدروز اخرت باشه خوابیدن توخونه برو بخواب التماست میکنم برو بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا رو که نیست ، سنگ پا قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انصافا بعداز این همه جریانات چطور حرف هشت سال قبلت رو تکرار میکنی.((چرخ هسته ای بچرخه ولی چرخ اقتصاد هم بچرخه))شما و دولتت که هردوتا چرخ رو از بیخ کندی انداختی تو دره.دیگه همون معیشت هشت سال قبل مون رو که نداریم هیچ علم بومی هسته ای که با کلی زحمت و سختی و شهادت انقلابی ترین نخبه ها و دانشمندامون بدست اوردیم هم دیگه نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله!!شما که هربار حرفی بر خلاف دفعه ی قبلت میگی و توی همون نشست و صحبت هم همه ی حرفات یه جورایی متضاد همدیگه هستن،در کل شما راست میگی،بی خیال.
-
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاش کمی هم از برجام بیرون بیای به فکر مر دم باشی تا مردم نفرینت نکنن هرکجا نام شما میاد وسط زندگی مردم به فنا میره بدبختی گرانی بیچارگی مردم رها نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
گوش کردن به حرفات واقعا اعصاب فولادی میخواد،توی این روزای اندک باقی مونده بیا و این آشی رو که پختی بیشتر ازاین همش نزن
-
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطف کن فقط بیخیال چرخه زندگی مردم باش کاری کردی که مردم به پول رایانه احتیاج نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی کسی اینهمه خسارت به مردم و مملکتش بزنه و کسی جیکش هم درنیاد معلومه هر خزعبلاتی که از ذهن بیمارش در بیاد به زبون میاره و مردمو جری تر می کنه
واگذراتون به خدا
ما خودمون فراماسون داریم بعد دنبال نشانه هاش می گردیم.
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۷:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پررو تر از این دیگه آدم ندیدم بابا ما کی تو دولت شما امید داشتیم به آینده از وقتی اومدی فقط میگیم خدا کنه قیمتا تا فردا صبح سرجاش باشه حداقل بتونیم یه کیلو سیب زمینی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا که فدانمی کنیم ثانیا در حالیکه رادیو داروها وابسته به هسته ایست وما تحریم دارویی هستیم اگر لازم باشد باید فداکنیم .تا یک توافقی کنیم که به نفع دشمنان مای ت نه نفع خودمان .
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۷:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما دارید تمام ایران را فدای دلخوشی امریکا و غرب می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران را میخواهند فدای برجام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به قول خود شما دنیا قدرت ما را پذیرفته است ولی چکنیم که دولت ۴۲ ساله سایه که شریک دزد ورفیق قافله است به دنیا می گوید :پس من چی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مادر من ۹۰ سال عمر کرد و عمرش تمام شد وآخر نفهمید این تحریم که لغلغه زبان شماست یعنی چه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه ما نخواسته باشیم تحریم رفع بشه کی و باید ببینیم ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اربابات روسیه و چین رو ببین بگو نذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما خودت اربابت کیه ؟
ما اربابمون هر کی باشه بهتر از یه مشت صهیونیست آمریکاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ارباب من خداست
Iran (Islamic Republic of)
زلفعلی
۰۶:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا ! :گیا هان و حیوانات و ویروس ها فهمیده اند انریکا چکاره است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا شما در حد اونا فهمیدین آمریکا چی کاره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاش یکی پیدا میشد اینا از این خوش خیالی بیاره بیرون خیال میکنه خیلی کار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاش یکی پیدا میشد اینا از این خوش خیالی بیاره بیرون خیال میکنه خیلی کار کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کل نظرات شده ادعای صد من یه غاز و تیکه انداختن به ظریف، هه باشگاه خبرنگاران معلومه خیلی مستقلی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب شما ادعای صد من دو غاز بکن و قربون صدقه ی ظریف برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر دولتی بیاد بیاید وضع از این بدتر می شود چهل سال تورم فسا د بی عدالتی غارت منابع ملی فقر بیکاری حر ج مرج نابودی پول ملی گرانی های ناحق بی عدالتی ظلم چقدر تا که بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر : تابستان امسال سخت نیست بلکه بسیار سخت است چرا که علاوه بر کاهش بارندگی‌ها و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه‌های برق آبی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید دنیا بخواد ولی آمریکا که اصل کاریه نمیخواد پس بهتره یه فکری برا این مشکل بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی پیگیری از دستت راحت شیم؟
Korea (Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
۸ سال برجام برجام کردی آخرش هم هیچ با کلی امتیاز دادن
Italy
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سردار سلیمانی عزیز که واقعا دلسوز کشور بود. متاسفم بر دولتی که مذاکره میکند بخاطر منافع شخصی خودش
Italy
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفم بر کسیکه مسبب تورم شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکا و دشمنان خارجی متوجه شدند که هنوز افرادی مثل اقای روحانی هستند که به بهانه های واهی کل کشور رو به بهانه هسته ای تعطیل کنند و در اخر بدون هیچ کارنامه ای در کمال بی احترامی به ملت کارشون رو خاتمه بدن
Italy
ناشناس
۰۵:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلم از دست مذاکراتشون خون شده.هسته ای ما را به فنا دادن.از دستشون به کی شکایت کنیم؟کجا حرف دلمونو بزنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط لحظه شماری میکنیم شما تشریف ببرین... خدایا چقدر این لحظات دیر میگذره؟!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۵:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام اون روزای که همه کشور فدای فناوری هسته‌ای میکردیم وضع کشور خیلی بهتر بود تا الان که همه چیز بر فناوری هسته‌ای ارجعیت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط ادعای خدایی نکردی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۴:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا که همه چیو دارید فدای مذاکره می کنید.
Canada
ف ق
۰۴:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی با کلیدفریب ، بدبختی ، فقر ، ناامیدی ، ،،،، باخود اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امید به اینده؟؟
امید به مرگ بود با این بلایی که دولت ۱۱ و ۱۲ سر مردم اورد
چطوری میخوای اون دنیا جواب بدی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا که شما همه چیز رو حتی زندگی و معیشت مردم و حتی استقلال و حیثیت ملت رو فدای برجام کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه چیز را فدای برجام کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در عجبم بعد از 8 سال هنوز آقای روحانی از امید حرف می زنه نه آقا دیگه تموم شد بفرمایید بروید خونتون 8 سال امید امید کردی وهر چه امید بودو نابود کردی وحا طوری حرف می زنی انگار هیچ اتفاقی نیفتاده این خاصیت روحانی جماعت است رو که نیست سنگ پاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امید مردم را نامید کردید در دولت شما مردم از مرغ خوردن افتادن به نون و ماست خوردن خدا نمیگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
توی این مذاکره میخواید چی بدید؟ هسته ای که سری قبل دادید. الان توی چی میخواید بتن بریزید؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب رئیس جمهور تورو به هر چی می پرستی بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
یه سوال داشتم
آقای روحانی رئیس جمهور ایرانه یا کشور دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۱:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیانتی که دولت امید به ایران کرد چنگیز خان مغول نکرده دستت درد نکنه واقعا به کلمه خیانت معنا دادی آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۱:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امید در ابتدای دولت شما ایجاد شد ! و در آخر دولت شما تمام شد ، مردم از کلماتی چون امید ، تدبیرو ... حالشون به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جون هر کی دوست داری دست بردار از سرمون .کشتی همه رو با این امید واهی .خودت خجالت نمیکشی دروغ میگی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جون هر کی دوست داری دست بردار از سرمون .کشتی همه رو با این امید واهی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کارگران رای نمیدهند علی برکتالا
France
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی خواد چیزی رو فدای هسته ای بکنی! اما اینقدر هم هسته ای رو قربونی مقاصد انتخاباتی خودت و باندت نکن. چیزی که ما دیدیم اینه که تو این ۸ سال شما هسته ای رو فدای هر چیز بی ارزش و با ارزشی کردید و می کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا که رو نیست سنگ پاست. مردم با شعارهای پوچ جناب امید واهی به آینده بستند و در پایان دولت شما نا امید ترین مردم در طول نظام جمهوری اسلامی شدند.هسته ای را نابود کردید که اقتصاد را سامان دهید و اکنون اقتصاد که ویرانه است، حداقل دست از ویرانه ی هسته ای بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم از بدبختی از زندگی ساقط شدند امید به زندگی و آینده برای جوانها از بین رفته چه برسه به سن و سال دارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بیشتر هم حرف میزنه.!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخداروکه نیست سنگ پاقزوین راردکرده ملت میداندکه شماها اینکاره نبودیدونیستیدالکی 8سال مملکت راعلاف شماکردیم خواهشاهرچه زودت رفع زحمت کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تابستان که کل کشور دچار خاموشی ناشی از کم آبی و خشکسالی شد متوجه میشی فناوری هسته ای به چه درد میخوره و آمریکا چرا 105 نیروگاه هسته ای برای تامین برقش داره!
Iran (Islamic Republic of)
منم دلسوخته م
۰۱:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواهش می کنم برید
Iran (Islamic Republic of)
ش
۰۱:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوره 8 ساله اقای حسن روحانی خیلی اذیت شدیم شب میخوابیم صبح که بیدار میشیم قیمت خیلی ازاجنانس کشیده بالا چند روزی قیمتها صابت هستند بعد یک مرتبه میبینیم باز خیلی از اجناس گران شده ما به شما رای دادیم که برای کشورمان کاری انجام بدین که رشد کند لاقل در حد ترکیه من کارگر هیچ امیدی ندارم فقط به زور خرجی خورد وخوراک را می توانم در بیارم ای کاش کسی مثل شهید سلیمانی بیاد ریس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه چیز رو فدا نکن،هم هسته ای رو داشته باش هم کارهای دیگه رو درست انجام بده،احمدی نژاد هم واسه دنیا شاخ و شونه می کشید ولی کار بلد نبود،وجه مشترک همشون کار نکردنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام میشه عمو دیگه چیزی نگی خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
راستی جناب روحانی ، آن کلید را چه کار کردید، خوب هر کجا پنهانشان کرده ایی ، آن را در آور ، و مشکلات را حل كن،
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۰:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی تموم میشی نبینمت
Canada
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی میخواهید بفهمید .که راه حل مشکلات در درون است
بانکها با ارایه سود بالا باعث ورشکستگی کارخانه و تولید شدند
اجازه واردات کالاهایی را داده اید که در داخل خودمان تولید میکنیم
واردات مواد خام .خیانت به این سرزمین است
دختر افریقایی که از سن ده سالگی کشاورزی فلفل پپریکا را میکاشت .انقدر فهمیده بود که فلفل را تبدیل به پپریکا کند تا باعث ارزش افزوده شود و بعد صادر کند
پیاز .سیب وووو در انبار می گندند و یک کارخانه که پیاز را پودر کند .و یا از سیب .اب سیب وووو بگیرند .بر پا نکرده ای
فقط خودتت را در مقابل خدا مجسم کن که باید
جوابگو باشی
Qatar
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای روحانی دنیا چه چیزی را پذیرفت،در اصل اگر منظور شما از دنیا امریکا و اروپا هست ،پی ما ملت ایران خوب میدانیم که در ابتدا دولت شما اروپا و امریکا شما را فریب دادند و امروز هم همین کار را انجام میدهند،پس امیدی که از ان حرف می زنید هم دروغی بیش نبود ان کلید ،فقط درهای ترور دانشمندان و تحریم،دزدی و قحطی را برای ملت ایران باز کرد،بر عکس شخص شما و دولت تان ملت ایران و دنیا خوب میداند انرژی هستهای همه چیز یک کشور و حکومت است ما در مورد لیبی،یوگوسلاوی و بسنی دیدیم که چه شد،ما خوب میدانیم پس بهاره این مدت باقی مانده را در مورد مرغ و جوجه و نان و کود صحبت بفرماید،هرچند که تجربه ۸ ساله نشان داده حتی در این موارد هم اطلاعات مدیریتی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو رو به خدا قسمت میدم دست بکش، تا سر ما رو به باد ندادی یه چند روز آرام بگیر تا عمر دولت جانت تمام بشه بری دنبال کار و زندگیت . هی برجام برجام نکن . این دنیا که میگی باید باهاش تعامل داشت چند سال پیش هم همین حرف و زدی ولی دست از پا درازتر برگشتی و یه کلاه گشاد سرت گذاشتن . تمام هسته ای رو نابود کردی فقط برای یه امضای بی ارزش اوباما . این برجام تو شده برجان ما . خدا این دو ماه رو به خیر کنه . بازم رفتید دارید بازی میخورید . خودتون هم میدونید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایش همه کاربران به همه چی اشاره کردن جز بورس که شما هم پول مردم خوردین و هم زندگی مردم به آتیش کشیدین و بسیاری از مردم با بی مدیریتی کرونا بدبخت کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطالبه مردم انرژي هسته اي و رفع تمامي تحريم ها است
نمي تواني سكوت كن
Canada
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
4 سال اول دولت ات به برجام گذراندی بجای اینکه تمزکز دولت ات به مشکلات دزدی .اختلاس .احتکار .زد و بند و پارتی بازی بشه که باعث بیکاری جوانان عدم .ازدواج و. بی مسکن انها شد
اگر انرزی و هزینه را صرف مشکلات داخل میکردی
خیلی بنفع وطن مان بود ولی
برجام نافرجام باعث انتخاب مجدد تو شد
حالا بهتره سکوت کنی تا اینشالله دو ماه هم تمام بشه و
دولت جوان و انقلابی و دلسوز سرکار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خودت به حرفات اعتقاد داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
توهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درباره نفت هم مگفتن یه ماده سیاه بد بو هست و از چنگ قاجار درش اوردن .... حالا هم در مورد هسته ای ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلا نظرم به کلمه امید عوض شد از وقتی تو امید رو به زبون اوردی
Canada
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مقایسه دولتها علمی نیست
چونکه شرایط فرق کرده ولی
با دولتمندان روحانی دردی از جامعه کاسته نشد .بلکه اضافه شد
در هر صورت در مقابل خدا باید جوابگو باشید
به شهرهای متولد شدید .برگردید و
برای رفاه ی خودتان انجا را اباد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
از طرف تمامی مردم ایران و خصوصا مردم گرسنه و فقیر کشور
با همه توانایی هایی که دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هم صنعت هسته ای رو نابود کردید، هم مردم را. بس کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فناوری هسته ای برای مقاصد غیر نظامی خیلی خوب است.البته نه مثل ایران که حکومت و دولت هر کدام نظرات متفاوت دارند و دنیا نمی داند به کی اعتماد کند.زندگی مردم و آسایش عموم،اقتصاد،پول ملی،تولید،منابع و معادن و اعتبار ایرانی همه فدای هسته ای شد،چند دولت به بن رسیدند سر هسته ای،تحریم شدیم سر هسته ای،این هسته ای زیانبارتر از صد جنگ برای ایران بوده است.آخرشم هیچی گیرمون نمیاد.چون خودمون هم نمی دونیم در بازی سیاست روسیه چقدر فریب خورده ایم.وضعیتمون صد بدتر از کره شمالی شده،در حالی که اونا دستشون پر هست و ما خالی.چون اونها فریب روسیه و چین رو نخوردن.بلکه چین و روسیه را کردند نردبان خودشون و بالا رفتند.ما اگر نصف امتیازهایی که به چین و روس دادیم با امریکاییها شریک شده بودیم.هم هسته ای مورد نیاز را داشتیم و هم این همه تحریم و عقب ماندگی نداشتیم.
Canada
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
میشه برای این دوماه توشه اخرت بسازید و
کاری برای رصای خدا و مردم انجام دهید
اینشالله امید ملت اول توکل بخدا و بعد
دولت جوان .جوان .نخبه و تحصیلکرده داخلی بدون اقامت خارج است که پر انرزی .انگیزه و صد البته دلسوز انقلابی در اقتصاد بوجود اورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نامی ازهسته ایی نیارتحریمهارابردارچه سودی کرده ایی دراین کارخانه هسته ایت برگردبه همون توافق روزاول تاتحریمها برداشته شود توریسی میدونی دشمن داخلی نمیگذاردعده دیگریم درامریکاست پای اینهاراقعط کن کشورنابودشد مشکل راحل کن تمام ملت اختیاربه توداده اندرای بهت داده اند که کارخوب ومثبت انجامبدی نه فقرتورم بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا که تو و تیم ت هسته ای و وقت و ظرفیت‌های ایران رو فدای هیچ کردی.
Canada
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخواهی کارایی دولت ات را ببینی
سری داخل ملت برو و به درد دل شون گوش کند
اولین رییس جمهوری هستی که میخواهی از پشت میزت تکان نخوری و با دستور تلفنی مشکلات را حل و فصل کنی
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاران این زمانه مثل گل انارند


از دور جلوه دارند نزدیک بو ندارند


یا صاحب زمان مرا ببخش وبیامرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انصافا وقتی تنها میشی به این فکر نمیکنی این شکست ها به خاطر اینه که برای رسیدن به این منصب دست به هر کاری زدی!
به جای بیان برنامه هات، دست به تخریل رقبات زدی، خارج از اخلاق نیکو!
Canada
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برجام نافرجام برای هیچکس نون و اب نشد ولی باعث شد با کارایی خیلی ضعیف دولت ات دوباره انتخاب بشی
برای ملت پرهزینه و وقت گیر ولی برای دلتمندان ات تفریح و حقوق نجومی بود
چطوره انرزی اتمی برای کشورهای تحریمی خوبه ولی برای ما نه شهدای دانشمندان هسته ای را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس چی شد ۱۰ سال میگید انرژی هسته ای حق مسلم ماست بعد از صرف میلیلردها دلار هزینه عقب ماندگی کشور الان تسلیم شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
از قدیم گفتن تا تنور داغه نونو بچسبون
این همه نظر
آخرش که همه رو منتشر میکنین یا حداقل نصفشون رو.


این نظرا همه جا پخش میشه،تو واتساپ،اینستا،تلگرام و...
پس خواهشا تو انتشار نظرات خیلی سخت نگیرید وبذارید مخاطبین سایت دنبال کننده شما باقی بمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا رو شکر، جناب روحانی، رییس جمهور دوره جنگ تحمیلی نبودند تا شاهد یک فاجعه انسانی در هر زمینه ای باشیم (تدارکات جنگ، بهداشت، آموزش، فرهنگ و ...)
صداقت بهترین ابزار برای مواجهه با مردم می باشد نیازی به توجیه نیست تا مردم ساکت شوند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
8ساله همه چیز را گره زدی به برجام ومذاکره دیگه دنبال چی هستی بسه دیگه ول کن برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس هدف شما از حضور در عرصه انتخابات و گرفتن منصب ریاست جمهوری چه بود؟
۱۲۳
آخرین اخبار